Toch nog 2 berichten van Paul via TG:
Bericht 1:
Dank je wel allemaal voor de mooie en lieve reacties.
Ik lees ook de reacties van hen die vinden dat niemand ons komt redden en we het zelf moeten doen. Vergeet niet dat we ons momenteel (zonder overdrijving) in de Derde Wereldoorlog bevinden. Niet gepaard gaand met wapens en kogels, maar wel een strijd van het duister tegen letterlijk iedereen op deze wereld en waarbij al onze levens op het spel staan. In de Tweede Wereldoorlog deed ‘Het Verzet’ (in ieder afzonderlijk land) heel goed werk, maar uiteindelijk konden ook zij niet voor de bevrijding zorgen, daar hadden we de Amerikanen voor nodig en geloof me, als die niet waren gekomen hadden we nu allemaal Duits gesproken.
Dus ook bij deze huidige oorlog tegen de mensheid kunnen wij als burgers wel verzet plegen, maar we zullen de vijand (de Deep State) nooit kunnen verslaan. Daar hebben we ook nu weer het machtigste land op aarde voor nodig en dat is Amerika. Natuurlijk niet onder Deep-State-Biden, maar ik heb nog steeds goede hoop dat Trump en zijn team gaan waarmaken wat ze ons inmiddels 5 jaar beloven en dat is zowel in Amerika als wereldwijd het volledig uit de weg ruimen van de corrupte Deep State en iedereen die daarmee samenwerkt. Vraag me niet naar de datum waarop dat gaat gebeuren, maar laten we hopen dat het nog dit jaar is.
Bericht 2:
Ik ben en blijf een ‘boodschapper’ en zal zo af en toe best nog wat plaatsen, maar alleen nieuws dat echt belangrijk is. Dus niet meer de kleine aanwijzingen dat er iets mis is met hoe de wereld vandaag de dag bestuurd wordt en bewust en met opzet naar de donder wordt geholpen, inclusief de mensheid. Bijna iedereen die op mijn account (en de gelijkwaardige accounts) komt weet dat inmiddels heel goed.
Zij die het nu nog niet weten volgen en geloven alleen de gevestigde media en de politiek en die groep mensen zal je nooit op dit soort accounts tegenkomen, daar besteed ik mijn tijd dus niet meer aan. Alleen nieuws dat zelfs voor ons ‘wakkeren’ echt nieuw en belangrijk is zal ik hier nog weergeven en waar mogelijk vertalen.
Ik geef het dus niet op, maar het is trekken aan een dood paard om de nu nog zelfgekozen ‘doven en blinden’ over de streep te trekken en daar besteed ik geen uren per dag meer aan.