Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wat we nu zien onder de goddelozen (ook de zogenaamde 'gelovigen'), het staat allemaal al geschreven:
Mike
Tis nu donker, ik neem de gok...Ik krijg nu toch een bijzonder ingesproken bericht toegestuurd via telegram; over een nieuwe rode zon met straling en dat we aluminum voor ramen moeten plakken dan (anders verbranden we) en dat gevaccineerden dood gaan neervallen daarvan.
Wel je aluhoedje en zonnebril op heTis nu donker, ik neem de gok...
zeker 'Night of the Triffids' gelezenIk krijg nu toch een bijzonder ingesproken bericht toegestuurd via telegram; over een nieuwe rode zon met straling en dat we aluminum voor ramen moeten plakken dan (anders verbranden we) en dat gevaccineerden dood gaan neervallen daarvan.
Ja valse profeten zijn er genoegHij refereert naar de Bijbel. Jammer dat ik hem hier niet kan plaatsen, maar ach miss maar beter ook .
?Het is hier ontzettend druk in de lucht ...
Hebben we niet eerder al zoiets gehoord, van 3 planeten op een rij waar je juist voor buiten moest zijn. Word er warm van !Ik krijg nu toch een bijzonder ingesproken bericht toegestuurd via telegram; over een nieuwe rode zon met straling en dat we aluminum voor ramen moeten plakken dan (anders verbranden we) en dat gevaccineerden dood gaan neervallen daarvan.