Medusa
Well-known member
TheStormHasArrived17
Imagine this scenario: Hillary replaces Kamala, Joe is 25th’ed (or croaks), Hillary becomes POTUS, Hillary appoints Obama as VP, all in an attempt to shelter them from prosecutiont.me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TheStormHasArrived17
Imagine this scenario: Hillary replaces Kamala, Joe is 25th’ed (or croaks), Hillary becomes POTUS, Hillary appoints Obama as VP, all in an attempt to shelter them from prosecutiont.me
Barry mag geen VP worden officieel, en die regels zijn niet zo maar aan te passen volgens mij.TheStormHasArrived17
Maar ze hebben schijt aan regels...Barry mag geen VP worden officieel, en die regels zijn niet zo maar aan te passen volgens mij.
Als je eenmaal P bent geweest mag je geen lagere, lees allemaal, overheidsfuncties meer vervullen. Hij kan dus geen postbode of VP worden.
Not in the play Book, Hussein in the basement Joe as a sock puppet.Maar ze hebben schijt aan regels...
Das waar, de maffia houdt zich ook niet aan de wetMaar ze hebben schijt aan regels...
Seal team 6 heeft bin laden opgepakt en afgevoerd, daarna zijn ze bij Benghazi verraden door Killary en uit de lucht geschoten, zoiets vergeten ze niet
Niet in nsbderland daar zitten ze vol in de NSB mode het liefst zouden ze de ongevaxten in Westerbork brengen en daarna richting Treblinka of zo.Als je zo de berichten uit diverse landen leest zou het kookpunt toch binnenkort wel eens bereikt moeten zijn?
vrij nederland of adem vrij bij mij?Ik vroeg me wat af..
Hoe is het met die gozer die toen een 1 of ander platform had opgericht? Was helemaal hot toen. Vrij jonge gast. Iemand hier weet vast wel wat ik bedoel
Ja volgens mij vrij Nederland of nieuw Nederland ofzo. Hoor er helemaal niks meer over terwijl ik toen dacht dat hij wel ok was..zelfs @fatsnotbad was enthousiast over hemvrij nederland of adem vrij bij mij?
Dan maak ik dit bordNiet in nsbderland daar zitten ze vol in de NSB mode het liefst zouden ze de ongevaxten in Westerbork brengen en daarna richting Treblinka of zo.
Onbetrouwbaar denk ik, een parallelle "samenleving" Achtig iets is redelijk zinloosHeb het gevonden was een telegram kanaal dus. 13.000+ leden. En is nog actueel.
Maar is dit te vertrouwen?
Thierry is toch ook met zoiets bezig?Onbetrouwbaar denk ik, een parallelle "samenleving" Achtig iets is redelijk zinloos
Heeft iets geroepen ja, maar is voorlopig een online platform niet een fysiek stuk grond.Thierry is toch ook met zoiets bezig?