The Great Awakening

Hier lag nog een laag sneeuw op de container. Ik heb er een sneeuwbal van gemaakt en boven een kaars gehouden.
Resultaat: koude vingers en een zwarte sneeuwbal. Er komen geen druppels water af maar de bal wordt wel kleiner. Het lijkt er op dat het water gelijk verdampt.

Ik heb een sneeuwbal op de verwarming gelegd.
Het resultaat: een sneeuwbal die in een paar minuten was weggedruppeld.

Leuke samenvatting van nieuwste video van Clif High:
In de video gaat Clif High in op de periode die nu gaande is Secrets revealed: Geheimen worden ontsluierd. Zoals de laptop van Hunter Biden, de rechtszaak van Trump tegen Hilary Clinton etc. Heel veel info komt nu naar buiten. Hij weet niet hoe lang deze periode gaat duren. Hij noemt als temporal marker (tijdelijke marker/gebeurtenis) Encapsulated earth dat was vorige jaar met de satellieten van Elon Musk die last hadden van solar flares (of dat waar is, is nog niet te achterhalen) maar de aarde is niet helemaal afgesloten. Israel mistake (fouten van Israel). Clif noemt het duizenden fouten die ze tegelijkertijd hebben gemaakt en ziet nu in dat het prikken er een van was. Israel heeft de hoogste graad qua vaccinaties en begint de gevolgen te merken. Ook Iran (volgens Clif een duistere overheid) zal betrokken raken hierbij. Crack up boom. De periode waar we nu in zitten over het geldsysteem en banksysteem dat in elkaar klapt. Grote banken vallen om en kleinere banken zullen volgens Clif nog een transitie kunnen maken. Overheden die wanhopig zijn is een temporal marker en vliegtuigen die uit de lucht vallen door de prikken. Disney is ook een temporal marker en dat is nu duidelijk te merken omdat ze heel erg in het nieuws zijn vanwege het oppakken van werknemers en ook het niet accepteren van de nieuwe wet in Florida. Volgens Clif zal het hele corrupte bedrijf vallen en wordt er nog jarenlang gekeken naar alle programmering in de films en tekenfilms van Disney. Clif gaat nog in op crypto's en is niet zo positief over XRP omdat hij zegt dat het vast zit aan de banken. En zal vallen samen met de banken. De verdere verloop van Secrets revealed zal gaan over onze echte geschiedenis, Antartica is heel belangrijk daarin en ook meer over Space en aliens komt naar buiten. Clif voorspelt dat in augustus de discussie over buitenaards leven mogelijk is. Dan zal er heel veel onthuld worden op dat gebied. Mensen kunnen het dan niet meer ontkennen. In april zal het vooral om geld gaan en de banken. En in mei, specifiek 19 tot en met 27 mei (al kan het drie dagen eerder of later zijn) komt er een gigantische emotionele explosie naar buiten. Of het positief is of negatief is nog niet te zeggen. Clif praat over een film uit 1964 genaamd 7 Days in May over een militaire coupe in USA om een communistische president uit te schakelen. Hij weet niet of het politiek zal zijn, maar er gebeurt iets heel belangrijks dan. Hij bespreekt dat de Khazaarse maffia communisme heeft ontwikkeld niet omdat ze er achter staan maar gewoon om de bevolking onder hun controle te krijgen. Marx was ook een Khazaar. Hij noemt q als een militaire opp (dus een operatie vanuit het leger) en dat qanon helemaal niet bestaat. Maar de media zit er bovenop om ze te ondermijnen. Anonymous is door de Khazaren in het leven geroepen als tegenhanger hiervoor. Clif heeft ook een deep web gesprek gelezen, hij weet niet of hij het correct interpreteert of niet, waarin Antifa zonder geld zit. Wat heel goed mogelijk is omdat alles natuurlijk bevroren is. Clif sluit af dat deze periode een beloning is van het universum. De waarheid komt nu naar buiten. Zoals q al aangaf: drip, drip, drip flood. En we komen nu in the flood periode (druppel, druppel, druppel, vloed). De media kan niet meer meekomen en velen belanden in de gevangenis. https://www.bitchute.com/video/CEO1whPno7vh/

Jammer dat CH van de aliens is. Ik weet ook niet of ik alles moet geloven, maar dank voor de samenvatting!

Mike

Fuckbook = fake MAGA. Ik wist het al die tijd al.

To all the faggots and fake anons on Facebook, just know that when I get out of Fb jail I'm going to shit all over your little maga parade of larp investigations, before I exit for good.
You people aren't anons, your fucking role players. Stay on Fb we're you are relevant because nobody out side of their knows or cares who the fuck you are.
What happened to you were leaving when truth launched? Ohhh you realised this battle was much bigger than Facebook finally? Or you were completely irrelevant and had nothing to offer outside your cult of followers?

I tried stay out the shit, but you choose to keep putting my name in your mouth to be relevant.

Burn it all down. Not a single fuck will be given.

Mike

Jammer dat CH van de aliens is. Ik weet ook niet of ik alles moet geloven, maar dank voor de samenvatting!

Mike
Kreeg de samenvatting toegestuurd via TG.
Clif heet op zijn eigen TG kanaal ook de tijdstippen neergezet, altijd handig:

00:43 Old ALTA reports included large data set titled "Secrets Revealed"; Temporal Markers that have manifested recently…
- Encapsulated Earth
- Planes Falling
- Government Desperation
- Israeli Mistake
- Crack-up Boom
- Disney
06:15 Iranian government is Khazarian; 1666 Sabbatai Zevi; Namestealers
09:30 Crack-up Boom - Banks failing; Gold, silver and crypto will be fluid part
11:53 Disney Backlash and failure
12:17 XRP will die because they are bound to central banks which will die; Tether too
13:55 Secrets Revealed is part of SciFi world; History; Antarctica
16:30 Other temporal markers primed to pop up: August - Space Aliens
20:06 Secrets Revealed; April - Money; May 19-27 - Intense emotional value
23:23 7 Days in May; Attempted rightwing military coo in US
26:30 QANON vs Q
27:20 ANTIFA worried about money
28:20 Clif's Vox Populi
29:20 Bills of Redress - Damage from closing the beaches
34:19 Pure Sleep

Ik weet het nog net niet zo allemaal. Dit klinkt me allemaal een beetje te Benjamin Fulford-achtig.

Mike

First indictment...

Peter Switzer says the Washington Post rushed to admit the laptop from hell was real to get ahead of Hunter Biden’s indictment.

Kristin Welker pressed the White House yesterday about the Presidential debate and she insisted Joe never lied. The cover-up’s going to get them all.

Where’s Hunter? Tick Tock ⏰

Mike

Ik heb een sneeuwbal op de verwarming gelegd.
Het resultaat: een sneeuwbal die in een paar minuten was weggedruppeld.
Ja het gezever van de zwarte sneeuw begint weer, zoals elk jaar opnieuw. Ik probeer dat hier ook, maar er wil hier maar niks vallen, misschien toch opwarming ?

• Haha
Waarderingen: Surv
Ja het gezever van de zwarte sneeuw begint weer, zoals elk jaar opnieuw. Ik probeer dat hier ook, maar er wil hier maar niks vallen, misschien toch opwarming ?

Ik weet of het echt zo is, maar het schijnt zwart te worden door de stoffen die vrij komen bij het branden van de kaars en niet door iets in de sneeuw.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan