R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Here's a summary substack post I just put together that collects together resources pointing to the lab origins of SARS-COV-2 (COVID-19)
Lab Origins of SARS-COV2
A friend and former colleague asked me about the latest news regarding the "natural" versus "lab origins" hypothesis for SARS-COV2. I've held firm to my convictions formed in 2020: It came from a labcognitivecarbon.substack.com
Every single S&P 500 stock RED
RIG FOR RED
Not about politics…
Mooi dat je dit deelt. Wat voor boek is dit precies?En deze dan, Waar Mike het ook altijd over heeft, Erfzonde..
Bekijk bijlage 12402Bekijk bijlage 12403
Tsja sommige mensenMooi dat je dit deelt. Wat voor boek is dit precies?
Ik had laatst een discussie over dit onderwerp: de erfzonde. Hij zei wat een onzin! Omdat adam en eva de mist in gingen moeten wij als mens zonder dat wij ervoor gekozen hebben, hiervoor gaan boeten. Wtf heb ik daarmee te maken?! Raar spelletje van God zei ie, mensen kwellen op aarde voor iets wat ie zelf uiteen heeft gezet en als je dan niet op het rechte pad blijft wordt je verbrand? Heel vreemd die God dat ie daarop kickt. Hij zei ook ja dag ik heb er zelf toch niet voor gekozen om op deze aarde te komen dat heeft God dan toch bepaald dus ja Zijn verantwoordelijkheid dan ook, had ie mij hier maar niet neer moeten zetten!
Man man wat een ego
Ik lees wel dat de Paus benedictus het voorwoord heeft geschreven..Tsja sommige mensen
Dit boek is de YouCat. ( Youth Catechismus )
Het leert je alle dingen over het christelijke geloof. Vragen, antwoorden alles staat erin.
Als je gedoopt gaat worden is dit zeg maar het lesboek. Zeer interessant voor iedereen vind ik. Juist nu is het belangrijk om dicht bij God ( hogere macht ) te staan
Youcat - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Tsja dat viel mij ook wat tegen idd. Maar toch maar begonnen en het valt zeker niet tegen. Voorwoord overgeslagen uiteraard. Heb niks met die pausIk lees wel dat de Paus benedictus het voorwoord heeft geschreven..
Oké Ja ik ging meteen twijfelen over de inhoud als hij iets goedkeurt krijg ik argwaan of het wel kloptTsja dat viel mij ook wat tegen idd. Maar toch maar begonnen en het valt zeker niet tegen. Voorwoord overgeslagen uiteraard. Heb niks met die paus