The Great Awakening

Kijk naar de MSM, het eerste wat ze naar voren brengen over "QAnon" volgelingen is dat ze denken dat JFK Jr. leeft en samenwerkt met Trump en "nog 2 weken". Onderwerpen verzonnen door volgelingen, totaal geen verband houdend met de druppels, Q weerlegt het direct, en het zijn nog steeds de eerste dingen waar de critici hun toevlucht toe nemen als ze Q in diskrediet willen brengen.

De dingen waar critici op wijzen komen nooit direct van Q, het zijn altijd volgelingen die niet weten hoe ze de druppels moeten interpreteren of Anons die gokken op data dat er grote dingen zullen gebeuren. De critici wijzen naar deze dingen in plaats van naar de boodschappen zelf, want eerlijk gezegd had Q gelijk over zo'n beetje alles, met als grote uitzondering dat mensen verantwoordelijk zullen worden gehouden, wat duidelijk niet gebeurd is.

De algemene thema's en verhalen hebben ontegensprekelijk hun geldigheid, en dat is alles wat we nodig hebben om de normies wakker te schudden. Het verhaal dat hen door de MSM werd aangereikt is in duigen gevallen en mensen zoeken alternatieve nieuwsbronnen. Wij beweren dat wij het nieuws zijn, het wordt tijd dat iedereen zich zo gaat gedragen.

Accounts met grote namen, mensen met grote volgers, gebruik alsjeblieft wat onderscheidingsvermogen en stop met dingen te zoeken die er niet zijn.

Anon gemeenschap, alsjeblieft, gebruik wat onderscheidingsvermogen over wie je volgt en wat je promoot.

Ik weet dat dit spannend is voor de gemeenschap, maar iedereen moet inzien dat we hier een kans hebben. We moeten ons organiseren, en iedereen moet zijn rol in de missie begrijpen en uitvoeren. Dat is het. Jullie missie is om normies wakker te maken, niet om ze weg te jagen. DOE JE WERK!

Met alle respect,

-Clandestiene

Ik vind het een zeer goede gok. Ales wijst idd in die richting, gezien de kennis en wijsheid die BC verspreidt.

Mike

Alleen een vrouw kan een dergelijke redenatie aanhouden. De vrouw heeft er niet voor gekozen om verkracht te worden, maar de ongeboren vrucht ook niet om dan maar vermoord te worden! De achteloosheid waarmee vrouwen praten over de HEILiGHEID VAN HET LEVEN VANAF DE CONCEPTIE vind ik ronduit stuitend! Ooit gehoord van adoptie? Ooit gehoord van iets groters dienen dan jezelf? Nee, ik ben onteerd door de verkrachting en dus het leven van het kind dat ik draag maar ook. Geen egoistischer wezen dan een vrouw!

Mike
Nogal kort door de bocht. Je hebt te maken met een getraumatiseerde vrouw

Ja hoo
Dank je voor je antwoord. Hier sta ik dan toch anders in.
Ik denk aan het grote leed wat de dood van de moeder kan hebben voor het gezin, maar natuurlijk ook voor de vrouw zelf.
Bij verkrachting ben ik het helemaal met je eens.

Natuurlijk zijn bij 'dood tot gevolg' ook weer verschillen. Dus ja, het maakt het er niet gemakkelijker op. Als een vrouw er zo maar op los feest met alle gevolgen van dien, dus voor pleziertjes, dan vind ik dat een heel andere zaak dan een vrouw die bewust moeder wil worden en dan haar leven daarvoor gaat verliezen. Voor die bewuste moeder vind ik dan dat ze toch een uitzondering zouden moeten maken. In het geval dat het zeker is dat ze niet zal overleven. Ik denk dat dit zo zelden voorkomt, dat hier geen satanische branche door zal ontstaan. Ja, voor de nieuwe vrucht, het leven door God gegeven, is het wel het einde. Een ingrijpen door de mens. Mag dat? Het zijn ethische kwesties. Moeilijk.
Misschien komt het in onze tijd wel helemaal niet meer voor omdat we toch heel veel kunnen op medisch gebied.

Dorothé
Ja hoor, met alle respect maar ik schoot spontaan in de lach toen ik dit las

Dit is toch niet praktisch uitvoerbaar?? Ik zie die dokters al bij elkaar staan en overleggen van nee hoor dit is een SLET dus we kiezen voor het leven van de baby

HAHAHA

Nogal kort door de bocht. Je hebt te maken met een getraumatiseerde vrouw
En dat maakt het OK? Ik ben getraumatiseerd en dus laat ik een ongeboren vrucht kapot knippen en schrapen? Ik begin zo onderhand genoeg van je te krijgen, Samsa. Misschien dat je je tussen de mutsen van het Viva-forum beter thuisvoelt?

Mike

Ja hoo

Ja hoor, met alle respect maar ik schoot spontaan in de lach toen ik dit las

Dit is toch niet praktisch uitvoerbaar?? Ik zie die dokters al bij elkaar staan en overleggen van nee hoor dit is een SLET dus we kiezen voor het leven van de baby

HAHAHA
Ik zie het probleem niet. Jij bent echter wel een probleem, want je hebt iets te veel babbels naar mijn zin.

Mike

Hmmm andere meningen worden hier niet toegestaan. Dat zegt meer over anderen dan over mij

Relatively small group of unhinged soyboys and girls tried to break into the Arizona State capitol last night and stage an insurrection.
The police quickly showed up and arrested multiple people.

My question is:
Where is the majority of Antifa?
Did White Hats make a move to limit their influence or are they waiting for another false flag?
The response has been relatively lackluster (so far I'm not counting anything out) to what I think many of us were expecting.

Mike

IMG_20220626_233048_706.jpg
Yes, this is exactly where things are headed.

Every single "constitutional right" activist judges invented out of thin air since 1973 is going to be revisited.

The Left used judicial activism to simply invent constitutional rights out of thin air over the past 50 years to grab issues it wanted total and immediate and complete victory on.

If/when these decisions on gay marriage and contraception are revisited, if they are overturned that doesn't mean gay marriage is outlawed in all 50 states.

It means a return to the actual constitutional system where the states deal with this issue and litigate it via legislatures.

And the SCOTUS plays referee for state-level disputes rather than taking over the responsibilities of the state legislatures and ruling the entire country by judicial fiat from Washington DC.

Mike

Praying medic over de nieuwe Q posts:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan