Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het niet de introductievideo van de Grand Jury?Is dit werkelijk in Den Haag?
Mike
Ik lees net ditIs dit werkelijk in Den Haag?
Mike
Ik lees net dit
Dit zijn dezelfde beelden die staan op Grand-jury.net. deze rechtzaak is een half jaar geleden georganiseerd. Reinier Fuellmich met zijn wereldwijde team heeft een groot onderzoek gedaan en een officieus rechtzaak opgezet. Hij heeft steeds gezegd dat het oordeel vanuit het volk moet komen. Omdat het Europees Gerechtshof zelf hoogst waarschijnlijk corrupt is. Dus ik snap niet dat deze beelden vanuit Den Haag zouden komen. De bewijzen heeft hij dus wel, zoals het in de video duidelijk wordt. Het ging vooral om de mensen op alle lagen wereldwijd in te lichten over wat er speelt.
Heeft met Den Haag niet te doen, maar is een geweldige uitzending. Dank hiervoor.Reiner Fullmich
From The Hague. International Trials Day One -Crimes Against Humanity
From The Hague. International Trials Day One -Crimes Against Humanityrumble.com
En voor mensen die geen TG hebben:PANIC.
X22 Report Official
MUST WATCH & SHARE 👆 Next move in the playbook: come after the Trump SUPPORTERS and further declare them extremists. Fake news media is declaring war on Patriots for criticizing the FBI raid. Be very careful what you say, don’t give them reasons to knock down your door!t.me
[Doorgestuurd van Qtah]
[ Video ]
MUST WATCH & SHARE
Next move in the playbook: come after the Trump SUPPORTERS and further declare them extremists. Fake news media is declaring war on Patriots for criticizing the FBI raid. Be very careful what you say, don’t give them reasons to knock down your door!