t.me
Vertaling van bovenstaande video:
Trump: “Ik denk dat het waar is dat als ik dit niet had gedaan, we gaan aan kop in elke peiling, de republikeinen met echt heel veel en we staan voor op Biden en we staan voor op iedere democraat. Maar weet je, de waarheid is, je weet dat ik van het land houd, ons land kan gered worden, maar ik geloof werkelijk dat als er geen dingen gebeuren, heel belangrijke dingen zeer binnenkort, het niet langer gered kan worden. Weet je, zodra het over de rand van de afgrond gaat is het niet meer te redden en daar zitten we niet ver vandaan. We hadden zoiets speciaals twee jaar geleden, we hadden de leiding in de wereld op elk gebied, elke groepering in ons land deed het goed, Afrikaanse Amerikanen, Aziatische Amerikanen, vrouwen, mannen, Latijns-Amerikanen, iedereen deed het goed, jonge mensen, oude mensen, we deden het allemaal geweldig. Maar zij willen dit land vernietigen, ze zien uit naar de vernietiging van dit land. En ik zeg het vaker, onze uitdaging van binnenuit, het gevaar van binnenuit, wat betekent dat mensen in dit land het land ruineren, dat is ernstiger dan wat we van andere landen kunnen verwachten en wat die met ons willen doen.”
t.me
In Q post 4685 van 12 september 2020 lezen we onderaan:
'Systeem van macht.
Velen kozen de weg van de minste weerstand.
Velen kun je de waarheid niet vertellen.
Je moet het ze laten zien.
Alleen aan de rand van de afgrond zullen mensen de wil [kracht] vinden te veranderen en om het systeem van macht te breken [vrij te zijn].
Q'
Search Terms: ##4685
qagg.news
t.me