The Great Awakening

What groups are financing Ukraine?
Why are they financing Ukraine?
Why was Hunter in Ukraine?
What did 'Pop' threaten to withold from Ukraine?
A billion dollars?
Who benefits?
What did 'Pop' receive in return?
Why is Hunter not in jail?
Think.
Blackmail?
Bribes?
Extortion?
Threats?
How do you control a 'leader'?
How do you control a country?
Are you ready to take back control?
Your vote matters.
You have all the tools you need.

Q

1667762518095.png
[ Foto ]
We hebben er weer één!

Q postte vandaag eindelijk weer eens een bericht, natuurlijk omdat we vlak voor de midterms zitten. Voor al die mensen die het nep nieuws en de corrupte politici altijd hebben geloofd, namelijk dat de Q berichten haat oproepen, om complottheorieën gaan, enz. lees ze zelf maar eens. Het is net zoals met de paniek van onze overheid en ons nep nieuws die als de dood voor David Icke zijn en verhalen en beschuldigingen de wereld in helpen die kant nog wal raken. En net als de vraag aan Icke of het nep nieuws wel eens contact met hem heeft opgenomen om naar die beweerde, lees verzonnen! Holocaustontkennening van hem te vragen, waarop Icke antwoord: “Nee, zelfs niet één keer.” Zo is het ook met de Q berichten, ze verzinnen en beweren van alles om het zwart te maken in de hoop dat je ze zelf niet gaat lezen en wakker wordt voor de onmetelijke corruptie van de Deep State!

1667806804130.png
[ Foto ]
Trump just said “plus, plus, plus” during his rally just now.

This was a very common Q proof back in the day.

Trump saying this the same day we get a new Q post leads me to believe it’s the true Q team making these new drops.

The storm is almost here!

Bekijk bijlage 16732
[ Foto ]
We hebben er weer één!

Q postte vandaag eindelijk weer eens een bericht, natuurlijk omdat we vlak voor de midterms zitten. Voor al die mensen die het nep nieuws en de corrupte politici altijd hebben geloofd, namelijk dat de Q berichten haat oproepen, om complottheorieën gaan, enz. lees ze zelf maar eens. Het is net zoals met de paniek van onze overheid en ons nep nieuws die als de dood voor David Icke zijn en verhalen en beschuldigingen de wereld in helpen die kant nog wal raken. En net als de vraag aan Icke of het nep nieuws wel eens contact met hem heeft opgenomen om naar die beweerde, lees verzonnen! Holocaustontkennening van hem te vragen, waarop Icke antwoord: “Nee, zelfs niet één keer.” Zo is het ook met de Q berichten, ze verzinnen en beweren van alles om het zwart te maken in de hoop dat je ze zelf niet gaat lezen en wakker wordt voor de onmetelijke corruptie van de Deep State!

Ik zie helemaal geen nieuwe post staan in mijn qapp https://qanon.pub/

Dan Scavino via Insta:
-------------------------------------------------------

De post van afgelopen nacht van Dan Scavino, de belangrijkste man naast Trump, geeft de song 'Don't Stop Believing' van Journey.

In de post daaronder hoor je Trump, gisteravond tijdens zijn rally in Florida, vragen of hij opnieuw voor het presidentschap moet gaan en het publiek wordt dol. Daaropvolgend zegt hij: "Stay tuned, morgenavond hebben we een grote rally in Ohio. Een grote, grote, grote rally. Stay Tuned, morgenavond in Ohio."

Het zal mij niet verbazen als hij daar, op de laatste avond voor de midterms, aankondigt dat hij zich in 2024 weer kandidaat stelt voor het presidentschap. Hij heeft in zijn laatste rallies steeds dit gezegd: "Om ons land weer succesvol, veilig en glorieus te maken, zal ik het zeer, zeer, zeer waarschijnlijk opnieuw doen. Oké? Zeer, zeer, zeer waarschijnlijk. Zeer, zeer, zeer waarschijnlijk… Wel, maak je gereed! Dat is alles wat ik jullie kan vertellen. Zeer binnenkort, sta gereed." en dat duidt er volgens mij op dat hij vanavond tijdens de rally in Ohio bekend maakt dat hij opnieuw president wil zijn. Maar, hang me er niet aan op, niets is zeker.
----------------------------------------------------------
Tijdens zijn rally in Pennsylvania, van een paar dagen geleden, zei hij dit: “Iedereen… Ik beloof jullie, binnen een zeer, zeer, zeer korte tijdsperiode zullen jullie zo blij zijn.” Eerlijk gezegd hoop ik dat dat op iets anders slaat dan op zijn mogelijke aankondiging vanavond dat hij weer voor het presidentschap gaat. Samen met ontelbare miljoenen mensen ben ik er altijd al vanuit gegaan dat hij weer president zou worden en natuurlijk zal het leuk zijn als hij het officieel aankondigt, maar of we daar nou van blijdschap door de kamer gaan dansen?
-----------------------------------------------------------------

Even een verduidelijking op mijn bovenstaande bericht.
Waar ik en ik denk al die anderen van door de kamer gaan dansen, is nieuws dat bv. de Supreme Court het bewijs van de 2020 verkiezingsfraude heeft bekeken en op grond daarvan de 2020 verkiezingen ongeldig verklaart, met als gevolg het achter de tralies verdwijnen van Biden en aanhang. Of nieuws dat bepaalde legeronderdelen die via de devolutie ingesteld door Trump, eindelijk grootscheeps ten tonele verschijnen en daarbij de bewijzen van de corruptie en misdaden van de Deep State openlijk op tafel gooien en de corrupte media verplichten dat ongewijzigd aan het volk te tonen en er eindelijk arrestaties verricht worden en er militaire tribunalen komen. En of Trump daarbij wel of geen president is, dat maakt niet zoveel uit, op de achtergrond speelt hij zijn rol toch wel. En als deze voorbeelden die ik noem plaats gaan vinden, dan wordt Trump automatisch president, tenzij hij daarvoor een ander aanwijst.

Wat gaat er gebeuren bij de midtermverkiezingen?
Wat mij betreft plegen de democraten weer zoveel fraude dat ze als zogenaamde winnaars uit de midterms komen. Dat zal er alleen maar voor zorgen dat de zaken in een stroomversnelling komen. We kunnen er 100% vanuit gaan dat de midterms (net als overigens de 2020 presidentsverkiezing) door diverse partijen heel goed vanaf de zijlijn nauwlettend worden gevolgd. Denk daarbij naast vele burgers, ook aan de militaire inlichtingen en de Space Force en de diverse onderzoekers die ook na 2020 met hun overduidelijke bewijzen van fraude naar buiten kwamen.

Als er daadwerkelijk door Trump in 2020 devolutie is ingesteld, wat inhoud dat het land sinds die tijd (niet merkbaar en niet zichtbaar) onder toezicht van een bepaald legeronderdeel staat, dan zal het ook voor de verantwoordelijken bij dat legeronderdeel al gedurende bijna 2 jaar duidelijk zijn dat de democraten onder de idioot van Biden het hele land (en de wereld) naar de bliksem helpen en dat ze een tandje zullen bijzetten als ze wegkomen met fraude bij de midterms en denken dat ze het dik voor elkaar hebben. Dat verantwoordelijke legeronderdeel zal dat natuurlijk nooit kunnen toestaan en zal dan beslist ingrijpen en alle bewijzen over de fraude in 2020, alsook van de midterms, openbaar maken en de vele fraudeurs oppakken en berechten voor hoogverraad.

Het allergrootste deel van het Amerikaanse volk (en veel van de wereldbevolking) zal na de midterms en als daarbij duidelijk fraude wordt gepleegd, niet meer verbaasd en verbolgen zijn dat er militair wordt ingegrepen. Voor de meeste mensen is inmiddels wel duidelijk wat er van hun leven en land overblijft als de Deep State het voor het zeggen heeft. Dat er zoveel meer mensen ontwaakt zijn voor de corruptie en misdaden van deze Deep State kliek, is te danken aan de halve gare president Joe Biden en zijn destructieve beleid, hem opgedragen door Deep State spelers die boven hem staan.

We zullen morgen wel zien wat er gaat gebeuren. Er is al door Biden aangegeven dat het tellen van de stemmen weer dagen kan gaan duren. Iets wat vroeger wel in de verkiezingsnacht kon, dat heeft opeens (en dat was ook zo in 2020) dagen en weken nodig. Dat is een grote aanwijzing voor stemfraude, omdat het schorem namelijk tijd nodig heeft om te bepalen hoeveel stemmen ze tekort komen en ze die dus moeten aanvullen plus wat extra daar bovenop en daar is tijd voor nodig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan