Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Typerend voor deze tijd waar de Great Awakening huisvest.
En actueel ivm David Icke.
En een screenshot voor de niet-TG-ers:ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Q is back with a new drop. 👀 What groups are financing Ukraine? Why are they financing Ukraine? Why was Hunter in Ukraine? What did 'Pop' threaten to withold from Ukraine? A billion dollars? Who benefits? What did 'Pop' receive in return? Why is Hunter not in jail? Think. Blackmail? Bribes...t.me
Bekijk bijlage 16732
[ Foto ]
We hebben er weer één!
Q postte vandaag eindelijk weer eens een bericht, natuurlijk omdat we vlak voor de midterms zitten. Voor al die mensen die het nep nieuws en de corrupte politici altijd hebben geloofd, namelijk dat de Q berichten haat oproepen, om complottheorieën gaan, enz. lees ze zelf maar eens. Het is net zoals met de paniek van onze overheid en ons nep nieuws die als de dood voor David Icke zijn en verhalen en beschuldigingen de wereld in helpen die kant nog wal raken. En net als de vraag aan Icke of het nep nieuws wel eens contact met hem heeft opgenomen om naar die beweerde, lees verzonnen! Holocaustontkennening van hem te vragen, waarop Icke antwoord: “Nee, zelfs niet één keer.” Zo is het ook met de Q berichten, ze verzinnen en beweren van alles om het zwart te maken in de hoop dat je ze zelf niet gaat lezen en wakker wordt voor de onmetelijke corruptie van de Deep State!
Hij staat hier:Ik zie helemaal geen nieuwe post staan in mijn qapp https://qanon.pub/