The Great Awakening

Ik heb naaste familie in China. In Shanghai hebben ze wel degelijk een volledige lock down gehad van 2 maanden. Op dit moment is het, op slechts enkele uitzonderingen na, overal weer normaal.

Dit zal wel nepnieuws zijn? 50.000 Chinese militairen in Amerika?

Dit heb ik ook vernomen. Er zouden Chinese militairen als ook Russische troepen klaar staan om aan te vallen in de wateren voor de kust van Amerika. De Russen zijn daar dan niet voor niks(als het al waar is). Die zullen Amerika beschermen neem ik aan.

Ik ben benieuwd of dit echt gaande is?

Tb5vc3e063ke2azaepcu3mx02geiz7od4.jpg

Mike

Zo te zien dus niet heel waarschijnlijk dat het 6 dagen donker wordt. Wie of wat zit er achter zulke valse berichten die rondgaan? Wie heeft hier baat bij? Sensatie? Is het geld? Destabilisatie van een samenleving? Een informatieoorlog. I hate it.

Zo te zien dus niet heel waarschijnlijk dat het 6 dagen donker wordt. Wie of wat zit er achter zulke valse berichten die rondgaan? Wie heeft hier baat bij? Sensatie? Is het geld? Destabilisatie van een samenleving? Een informatieoorlog. I hate it.

Heel storend! Daarom altijd alert blijven, er is echt veel fakenews in omloop en ja ook in de alternatieve hoek.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan