The Great Awakening

Gebaseerd op onderstaand Twitter-draadje van Natly Denise:

Zieke shit dit!

Mike

Laatst bewerkt:
Dat de militairen niet door de straten komen banjeren was ons al duidelijk. Wat ik wel had verwacht was een soort van EBS zoals in de q Posts (34) is vermeld met een soort van onthulling over de deelstate of zoiets. Daar ben ik toch niet de enige in? Onthullingen op Twitter is wel beter dan in een Trump bubbel op Truth Social.

Mijn eigen Twitter-account heeft momenteel als succesformule dat ik een podium op Twitter geef aan anons die in 2020 naar Telegram zijn gevlucht nadat hun TW-accounts werden opgeschort. Dat en talloze memes die ik links en rechts overal tegenkom.

Ik.volg hierdoor de anons op de voet, meer nog dan ooit tevoren. En ik kan je vertellen, het zijn net mensen! Onderlinge twisten worden zichtbaar en er speelt de nodige egostrijd om het gelijk. Ik heb een haat-liefdeverhouding met Archive Anon. Hij doet me denken aan mezelf toen ik dronk. Hij is zeer slim, maar ook zeer arrogant en betweterig. Daarnaast is hij een eenling die nergens bij wil horen en daarom dus ook mot heeft met andere anons als Patrick Henry, Pepe Deluxe, Jon Herold (Patel Patriot), Brian Cates, Clay Clark en zelfs de complete We The Media-groep.

De reden? Zijn bewerimg dat Gregg Philips een bedrieger is die mogelijk zelfs voor de overheid werkt. Een andere anon, anon-fa_mous, steunt hem hierin, maar verder zie ik weinig steun voor de eenzame strijd van Archive Anon. Hij beweert verder dat Devolution een leugen is en vereenzelvigt dit met de (foutieve) theorie dat het Amerikaanse leger een ongrondwettelijke coup voorbereidt. Verder is hij van mening dat Truth Social 1 grote echokamer is waarin al snel kliekjes worden gevormd die zich achter de meest idiote theorieen scharen. Geen domme jongen, die Archive Anon, maar hij heeft de tact van een mammoettanker.

Jouw post inspireert mij om wat nuances aan te brengen in dit hele verhaal. Archive Anon heeft gelijk als hij stelt dat we niet op het leger moeten wachten, maar dat het leger juist op ONS wacht. Een staatsgreep zou idd ongrondwettelijk zijn, maar de Amerikaanse grondwet voorziet wel in militair ingrijpen als de huidige civiele regering (en ook veel parlementsleden) aantoonbaar worden beschuldigd van landverraad en misdaden tegen de menselijkheid. Het leger heeft dan zelfs de PLICHT om in te grijpen en dit noemen we...Devolution.

Archive Anon zit teveel in de strijd met zijn medemens en gebruikt zijn intelligentie om 'gevat' te zijn, zijn pen is een machtig zwaard. Heel herkenbaar, ik was ook zo. Heel vaak had ik gelijk, maar ik koos voor mijn gelijk boven mijn geluk, mijn ego nam maar al te vaak bezit van me en ik schaadde met mijn harde woorden anderen onnodig. Archive Anon zegt al een jaar geen alcohol en wiet meer te gebruiken, maar...you could have fooled me, alles wijst op een alcoholisch brein dat in oorlog is met de wereld. Ik pik hier en daar wat briljante posts van hem eruit om hier te plaatsen, maar het merendeel is oeverloze strijd met deze of gene en ik vermoed dat ik er binnenkort klaar mee ben en hem ga negeren. Hij graaft zijn eigen graf, maar het blijkt wel dat ook anons gewoon maar mensen zijn die nog de nodige lessen te leren hebben.

Mike

Laatst bewerkt:
IMG_20230112_205742_451.jpg
Everyone is focused on Biden's corvette right now so I thought I'd remind them that Biden attached the name of a double agent spy from A Tom Clancy novel, including the Hunt for Red October, to his car and I'm supposed to just think that's normal?

Mike

Matt Taibbi is straight up telling the masses on Twitter that Devin Nunes is right and the mainstream media, Schiff, and the deep state all lied to them for years and tried to censor anyone who spoke the truth.
This all comes in the appearance of a man who is bipartisan and they have all the sauce to back it up.
2023 is the year of the rabbit hole. The normies are going to get red pilled in droves.
Let's do this.

Mike

IMG_20230112_210853_474.jpg
Who else is of the opinion that the TIMING of ALL these classified Biden documents being “found” is at the very least, extremely peculiar???

Think about this…

GOP take control of the House & promise that investigations into the Biden Crime Family will begin IMMEDIATELY…

Now, they are finding out that a THIRD batch of documents was kept in a garage that holds Joe Biden’s Corvette, AT HUNTER’S HOUSE?!?!

It’s almost TOO good to be organic, like it’s part of a script.

It’s VERY eye opening. 👀🍿

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan