The Great Awakening

Precies dit dus. Zit ik midden in en discussies die er uit voort komen. En dan gaat het niet alleen over WEF of vaccins of elite maar over je eigen IK!
Het is lastig om mensen te ‘overtuigen’ van spiritualiteit. En durven kritisch naar zichzelf te kijken. Niet bereid om aan zichzelf te werken terwijl je ziet dat het niet goed gaat met ze. Ze proberen uit te leggen dat tegenslagen en ziekten niet zomaar op je pad komen, doe er wat mee!
En maar zeggen: ja doe je niks aan, we are fucked! We zitten vast in dit systeem. Kom je toch niet uit. En als ik dan zeg: verandering begint bij jezelf, daar gaat het om! Terug naar de bron. Maar neehoor krijg ik als antwoord: daar geloof ik allemaal niet zo in.🥴

kent iemand deze dame, Marie-Therese ter Haar over o.a. Rusland, Oekraine,
Marie-Thérèse ter Haar is ‘Ruslanddeskundige’ en oprichter van de Rusland & Oost-Europa Academie. Ze leeft en werkt in twee werelden: de ene helft van het jaar is ze in Nederland, de andere helft in Rusland.

Bij de lezing gaat Marie-Thérèse ter Haar in op de recente geschiedenis van Rusland en de actuele gebeurtenissen in Oekraïne. Ze neemt daarbij ook de westerse berichtgeving onder de loep.

Dat in Rusland de media dikwijls propagandistisch en bevooroordeeld zijn wisten we al, maar hoe zit dat eigenlijk bij ons? Tot haar verbijstering constateert ter Haar dat ook onze media en politici vaak een stuk bevooroordeelder zijn dan we doorgaans geneigd zijn te denken.

Zijn zij nou gek of zijn wij het?” is de titel van haar boek. De 1e editie verscheen eind 2014, de geactualiseerde editie in januari 2022. Een greep uit dit boek - onderwerpen die ongetwijfeld ook bij de lezing aan bod zullen komen:

1991: Dertig miljoen Russen ontheemd
De VS en Rusland omstreeks 2000
Georgië 2003: De Rozenrevolutie
Oekraïne 2004: De Oranjerevolutie
2008-2012: Medvedev en Obama
2014: Opnieuw revolutie in Oekraïne
De Krim
Trump en Biden

• Leuk
Waarderingen: gse
De oorsprong en betekenis van het woord Yahweh wordt in onderstaande video onder de loep genomen door Mauro Biglino en Paul Wallis.
Voortkomend uit de meest oorspronkelijke Hebreeuwse betekenis van het woord betogen zij dat Yahwey niet betekent Almachtige God met hoofdletters maar met kleine letters. Yahweh is één van de Elohim en is niet de Divine Creator of the Universe.

Ik geloof hekemaak.niets van die Elohim-theorie! Normaak kom.je altijd met goede dinfeb, Spal, maar nu sla je toch echt de plank mis!

Mike

Vertaling:

Ik geloof helemaal niets van die Elohim-theorie! Normaal kom je altijd met goede dingen, Spal, maar nu sla je toch echt de plank mis!

Mike

Once you realize that these people are in a literal cult, everything falls into place in your mind.
It's not about right vs left.
It's about good vs evil.
The world will awaken to this truth.

Mike

Laatst bewerkt:
Tucker just dropped some serious truth bombs.
He alleges that Nixon claimed he knew that the CIA killed JFK and then shortly after 4 of the 5 part of the thieves were CIA agents in the Watergate scandal. Then Nixon was forced to resign and Gerald Ford replaced him, a man who served on the Warren Commission which absolved the CIA for JFK's murder...
This is some seriously impressive dot connection on the mainstream media.
Tucker is showing how everything is connected in an incredible fashion.
MAGA normies become more like anons every single day.

Mike

• Leuk
Waarderingen: gse

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug