Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk veel na over dat wat er allemaal gebeurd is en nog steeds gaande is. Wat ik zie is, dat er een waarheid is en dat die waarheid door de normies niet gezien wordt. Ja, er worden wel steeds meer mensen wakker. Heeft dat met al onze inspanningen te doen en de waarheid die wij als groep boven tafel proberen te krijgen? Ik denk het niet. De normie verzet zich met man en macht tegen ons verhaal. Je kunt dus vaststellen dat dit ook een waarheid is, nl.: de normie wil niets maar dan ook niets van onze kant aannemen en verwerpt het als fake-news. Nu kunnen we wel op deze weg blijven doorgaan. Het risico echter is dat we steeds uitgeputter raken en onze banden met vrienden en familie steeds slechter worden. We zullen deze waarheid onder ogen moeten zien. Dat is wat anders dan accepteren dat het goed is. Het beste is dat we kijken wat wel een weg naar ons doel is. Het doel is dat de waarheid boven tafel komt. Dus helaas niet via ons. De normie neemt alleen maar iets waar als de media het vertelt. Het is dus veel efficiënter dat wij samen werken aan het boven tafel komen van die waarheid en dat uiteindelijk door regimewissel en verantwoordelijk stellen van de misdaden, dit nieuws door nieuwe media gebracht gaat worden.
Wij kunnen ons die moeite besparen. We zullen tegen de lamp blijven lopen.
Ik dacht altijd: hoe meer ik mijn best doe, hoe meer ze me zullen geloven. Nu weet ik dat dat een illusie is. Je bent dan bezig met je gedrag het geloof van de ander te verdienen, de gevoelens van de ander te bepalen. Dat lukt nooit.
Laat het aan de hogere machten over en die die als het ware uitverkoren zijn. het zal goedkomen.
Dorothé
Ja, dat klopt. Ik had er echter behoefte aan om dat even hier neer te zetten. Als het ware te reflecteren op alles.Dat wordt hier toch al lang gezegd. Maw fuck the normie, hij moet er zelf maar achter zien te komen en voelen en dan, op dat moment zijn we er voor hem.