The Great Awakening

We've come to a place in time where we are openly red pilling Trans activists about human sacrifice to demons, child mutilation, and men essentially destorying women's sports.
The spiritual war continues to unveil itself to the world like never before and I have a feeling we are only just getting started.
It will be nearly impossible to be an atheist soon.
The fact that some refuse to see the forces of darkness and light openly engaging in battle is beyond me.
But we'll red pill them eventually one way or another.

Mike

IMG_20230420_042914_165.jpg
Pretty dasting to see Robert Kennedy put a red pill as his banner considering his debates against Biden and the Democrats will almost certainly be filled to the brim with rhetoric most liberals aren't used to hearing.
I, for one, will be eating much popcorn.
H/T fren in chat.

Mike

👆Vertaling
1) Twitter Files #FauciPharmaFiles

Afgelopen december verstuurde @elonmusk zijn virale tweet over Fauci.

Fauci ging naar Fox News en zei dat hij "geen idee had waar [Elon] het over had".
1682005338752.png
2) "Veel mensen spuien een hoop dingen over mij en Twitter," vertelde Fauci aan @FoxNews. "Ik heb nooit een Twitter account gehad. Ik ben niet van plan om een Twitter account te hebben, en ik heb niets te maken met Twitter. Dus ik weet niet waar ze het over hebben als ze dat zeggen."

3) Fauci maakte soortgelijke beweringen, tijdens meerdere uitwisselingen, in een 7 uur durende depositie, waar hij ontkende Twitter te gebruiken of zelfs maar te weten hoe een tweet te openen.
1682005404843.png
4) Maar in een intern Twitter rapport in maart 2021 onthulde het bedrijf "Dr. Anthony Fauci deed een account takeover voor @WHOCOVIDResponse."
Dit is in strijd met Fauci's publieke verklaringen en beëdigde depositie gegeven op 23 november 2022.
1682005445111.png
5) Volgens deze tweet nam Fauci het White House COVID-19 Response account opnieuw over, in april 2021.
1682005487578.png
6) Fauci was geliefd bij Twitter 1.0

Elon Musk tweette afgelopen december dat voormalige werknemers een intern Slack kanaal hadden dat ironisch "Fauci Fan Club" heette. (pssst, ben het niet oneens met Fauci)

7) Advocaat Angela Sherrer, die vertrok toen Musk Twitter wilde kopen, prees Fauci als "de leidende vertrouwde stem over de COVID-19 reactie in de Verenigde Staten."
1682005534884.png
8) Angela Sherrer was geen kleintje bij Twitter. Volgens een verklaring van FBI agent Elvis Chan, was Sherrer één van de advocaten met wie hij samenwerkte over "desinformatie" bij Twitter.
1682005572358.png
9) Twitter vertrouwde niet alleen op de stemmen van prominente artsen zoals Fauci. Vreemd genoeg werkten ze ook samen met Big Pharma bedrijven en apotheekketens om marketingcampagnes voor vaccins vorm te geven.

10) In december 2020 kondigde Twitter aan dat ze zouden beginnen met het verwijderen en labelen van tweets die "verkeerde informatie" over vaccins bevatten, vooral met betrekking tot COVID-19 vaccins.
1682005603327.png

11) In datzelfde tijdsbestek begon Twitter samen te werken met Johnson en Johnson aan een COVID-19 vaccin "marketingstrategie" en met CVS apotheek om goedgekeurde verhalen te promoten.
1682005636100.png
12) Tegen de zomer van 2021 begonnen Johnson en Johnson een full court press om een ton van hun producten op Twitter op de markt te brengen, waaronder een controversieel antidepressivum.
1682005676563.png
13) Veel dank aan @TexasLindsay_ die hielp met het verzamelen en organiseren van #TwitterFiles. We lazen en lazen, tot onze ogen bloedden.

Meer volgt!
1682005712916.png
14) Harvard's @MartinKulldorff die de federale overheid aanklaagt voor het samenspannen met social media bedrijven over censuur "Twitter zou een plek moeten zijn voor mensen om ideeën uit te wisselen zonder censuur."

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan