The Great Awakening

Ja. Er is sprake van een rationele, hoogopgeleide blokkade van de intuitie, het onderbuikgevoel. Ik loop hier al jaren tegenaan bij mensen, ook lang voor de 'pandemie'.

Mike

Ik bespeur veel angst bij deze mensen. Ze vluchten naar de ratio. Het is ook geen echte ratio gebaseerd op zelfdenkendheid, ze herkauwen enkel voorgeprogrammeerde meningen met een rationeel sausje.

Mike

Kan het zijn dat het gros v d mensen dan intuïtief gehandicapt zijn?

Zaterdag was ik in gesprek met een universitaire theoloog (of zoiets) die me vroeg waarom ik wel de alternatieve media geloof en niet de msm. Hoe leg je dat dan uit wanneer iemand dat inzicht niet heeft.
Voor iemand die universitair is opgeleid kun je altijd het volgende zeggen. waarom zou ik de MSM geloven, zij hebben 0% kans om correct te zijn. Het alternatief is hoger dus het is op basis van een kansberekening.

IMG_20230424_084822_376.jpg
I don't think any of us really expected the long suffering we'd have to endure back in 2017.

It's been a roller coaster of intense emotional tidal wave after another. For many, it's been incredibly difficult and stressful, knowing just how monumental the stakes are. Even though it feels like a lull period, this gives us time to take a breath and prepare for the inevitable happenings. We really have no where else to go but forward and we're in it together.

Proud to be in it together with all of you...
A quick Substack that I hope encourages you to keep your head up:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan