Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Smartphone en social media zijn eigenlijk desocializing, echt socializing kan alleen face to face.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de redactie kwam een telegram binnen met een zorgwekkend verslag wat op de Turkse Staatstelevisie is uitgezonden. Het containerschip “EVER GIVEN” van de rederij EVERGREEN ligt vandaag nog steeds voor anker in de Bittermeren voor “inspectie”. Op de Turkse zender beweert men te weten waar het in werkelijkheid om ging.
Dank voor deze mooie woorden. Ze zijn nog net op tijd meegenomen naar de nieuwe forumstructuur!Hierbij wil ik even mijn waardering uitspreken voor het forum, de crew en de bijdragers. Ik vind de info en discussies hier waardevol. Hopelijk blijft het forum nog lang bestaan.
het is nog erger als een spannende thriller!Er verscheen zojuist ook een artikel van Ella Ster over bovenstaande. Ninefornews had er ook al een artikel aan gewijd.
Het Evergreen-incident: is de wereld een catastrofale ramp bespaard gebleven?
Een Turkse nieuwsuitzending onthult dat er door het vastgelopen Evergreenschip een technologisch wapen werd vervoerd. Turkije voerde met enkele andere landen uit het Midden-Oosten, waaronder Israël…www.ellaster.nl
Ik lees regelmatig in de alternatieve media dat gevaccineerden 'super spreaders' zouden zijn. Onthoud dit voor eens en voor altijd: VIRUSSEN BESTAAN NIET, ZE ZIJN NOG NOOIT GEISOLEERD EN GEFOTOGRAFEERD, GEENEEN! Het enige wat besmettelijk is is ANGST. Laat je niet bang maken en al helemaal.niet voor je (gevaccineerde) medemens, dat is nl. precies wat ze willen! We hebben een gezamenlijke vijand die al vele eeuwen de mensheid in gijzeling houdt middels angst. We moeten stoppen met ons uit elkaar laten spelen en gezamenlijk de rijen sluiten.
Pas dan is er sprake van werkelijke ascentie, berichten uit '5D'-kringen dat wat je ervaart ascentiesymptomen zouden zijn stroken niet met de huidige staat van de mensheid, we verkeren nog steeds in een spirituele puberteit en zijn niet half zo 'verlicht' als wordt gesuggereerd. Ego en angst houden ons gekooid en verhinderen of remmen werkelijke geestelijke groei, daarom zullen velen - ook hier! - eerst de 'precipice' moeten bereiken. Denken dat je er al bent t.o.v. anderen is SPIRITUEEL EGO, get off your high horse!
De Grote Reset kan pas plaatsvinden nadat het huidige systeem volledig is ingestort. Cyber Polygon doet erg denken aan Event 201, een simulatie van een verwoestende coronapandemie die enkele maanden voor de corona-uitbraak werd uitgevoerd onder auspiciën van onder meer het WEF en Bill Gates.