Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hmmm, was er niet een watch the water opmerking van iemand? Zou dat hierop slaan, of op de nordstreams?Blacklisted for life!
Heb al decennia geen enkel product van dit corrupte woke Nestlé dat ook meedoet met boycot van Rusland: 'do not buy Russian'
Nestlé - Wikipedia
en.wikipedia.org
Het is niet alleen dit corrupte bedrijf in Verweggistan. Gebeurt in USA ook... grondwaterpeil zakt, boeren hebben geen grondwater een bedrijven als Coca-Cola hebben gratis (steekpenningen naar gemeenteraden) of nagenoeg gratis water. Vergelijk gebruik grondwater Goole data centers in Nederland (Groningen, Noord-Holland).
Er is volgens mij een 'water documentaire' die hierover gaat. Ze doen het allemaal overal... vooral dit soort arme landen. Nadat het water geroofd is komen er eerst een vendingmachines met Coca-Cola/Pepsi (zelfde grootaandeelhouders) en/of andere merken = gebitsverslechtering, diabetes. Nog los van het feit wie nu de echter vervuilers van al het water in de wereld zijn... anybody? Globalisten? Bottelaars?
Het zou zomaar de 5e uit deze lijst kunnen zijn "Thirst" (nummer 10 ook goed)
10 Must See Water Documentaries to watch and talk about
List of ten must-see documentaries that help expose some of the critical issues facing water in the 21st century. Politics, access, and pollution are major themes.www.watercache.com
En met al die miljarden aan goede doelen om waterputten te slaan, zou je in Afrika moeten struikelen over die dingen. Het continent zou onder water moeten komen te staan als iedereen ze tegelijk open zet. Niet ... nog steeds blijven ze donaties vragen voor arme mensen zonder goed drinkwater [ik neem de corruptie op de hak; vreselijk dat de arme mensen nog steeds geen water(put) hebben].
En alle concurrentie (Danone, Ferrero SpA, Kellogg's, Kraft Heinz, Mars, Incorporated, Mondelez International, PepsiCo, Unilever, corrupte misdadige politici) zijn vermeend geen haar beter. Volgens mij allen Davos, Bilderberg, Babylonische WEF-hoeren ... en we komen natuurlijk weer uit bij Blackrock, Vanguard.
Volgens mij hartstikke eetbaar die (Achatina fulica) maar mainstream zet er uiteraard even bij dat er een parasiet in zit .... Niet dat ik er snel een zal snacken... maar 'emergency food'. Gut gut, hoe zou het toch komen dat er ineens Florida er last van heeft.Wist even niet in welke topic dit artikel hoort, er is nog geen topic met de titel: kan het nog gekker? Ja dat kan!
Invasie van reuzenslakken in Florida: stad in quarantaine
Inwoners in de Amerikaanse stad Port Richey (Florida) worden geteisterd door reuzenslakken. Deze dieren kunnen zo groot worden als ratten en dragen tot overmaat van ramp ook nog eens een parasiet…www.telegraaf.nl
Patent op eiwitten met luciferase 'zou overal alarmbellen moeten doen rinkelen'
Het is de bedoeling dat de eiwitten met luciferase via een injectie onderhuids worden ingespoten.www.ninefornews.nl
“Ze willen mensen in feite tatoeages geven om te achterhalen of je al dan niet braaf doet wat de overheid zegt.''
Ja we zijn preprogrammed om erin mee te gaan.Mark of the beast. Number 666.
Its gonna be biblical.
Ja en hoe je die verwerkt.Je voeding bepaalt je realiteit. Ook immateriële voeding.