Link naar bron..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Link naar bron..?
Hollywood beroemdheid Emma Thompson is zelfs nog verder gegaan door eigenaren van huisdieren te vertellen hun eigen huisdieren op te eten om de zogenaamde klimaatcrisis te overleven.
Goed idee zeg! Ik ga eerst Ollie maar opeten om het klimaat te redden, de anderen moet ik nog een beetje vetmesten (uiteraard met insekten)
WEF wil miljoenen honden en katten afslachten om klimaatverandering tegen te gaan - Frontnieuws
Het World Economic Forum roept nu op om wereldwijd miljoenen katten en honden af te slachten in een poging om de “koolstofvoetafdruk” die zij produceren als gevolg van het eten van vlees te verminderen, meldt Newspunch.com. Het WEF, dat de mainstream media heeft opgedragen dit narratief te...www.frontnieuws.com
WEF Wants To Slaughter Millions of Pet Cats and Dogs To Fight Climate Change
Advertising enquiries: sponsor@thepeoplesvoice.tv The World Economic Forum has recently launched a controversial new initiative that will have animal rights activists up in arms. The World Economic Forumble.com
Ik zie zonnebloemen op de achtergrond, en die geven weer zonnepittenWat heb ik als vogel aan dat konijnenvoer?