The Great Reset / Agenda 2030

Onthullende brief van Schwab aan Rutte veroorzaakt deining: ‘Dit is uitermate ernstig’​

Met het oog op de leidende rol die Nederland heeft genomen bij het aansturen van het herstel van Europa en de toekomst van Europa, zal uw kijk op het bouwen aan de Great Reset op wereldniveau met de internationale gemeenschap zeer worden gewaardeerd, schrijft Schwab.

“Dit is uitermate ernstig,” zegt voormalig NOS-directeur Bauke Geersing over de brief. “Nu eens afwachten of de NOS, NTR en NPO hier aandacht aan gaan besteden!”
Food Hubs

In een andere brief, die dateert van februari 2021, bedankt Schwab premier Rutte voor zijn bijdrage aan de sessie over het transformeren van voedselsystemen en landgebruik, voor zijn deelname aan de Food Innovation Hubs en voor het huisvesten van het Global Coordinating Secretariat, het coördinatiecentrum van de Food Hubs van het World Economic Forum.


 
Blijf thuis, houd je kinderen binnen, ga niet naar het bos, houd afstand! We zitten weer in een lockdown. Een wolvenlockdown deze keer. Als een hond een kind bijt, wordt de hond afgemaakt. Als een wolf een kind bijt, worden de kinderen opgesloten. Zij moeten thuisblijven, mogen niet meer naar buiten, want daar is het veel te gevaarlijk sinds de wolf Nederland overnam.

De mensen worden teruggedrongen in betonnen leefomgevingen, waar kinderen zich moeten zien te vermaken op veldjes met kunstgras en rubberen tegels. Met steeds meer mensen moeten we in gestapelde huizen wonen, boven op elkaar. Steeds kleiner, steeds hoger, zodat we -als we geluk hebben- vanuit het raam in de verte nog een stukje natuur kunnen zien.
 
Onlangs zag ik de film Borderlands met mijn vroegere idool Jamie Lee Curtis erin (ze vertoont nu wel veel mannelijke trekjes... maar kan goed interviews geven, dat dan weer wel).

In deze film zie je veel karakters met maskers op (verwijzing naar? Illuminatie?). Ook ging ik even op X zitten sporen en daar las ik dat Jamie Lee Curtis een Joe Biden aanhanger is en vond ik uitspraken als "I hope all out there in the Twitterverse that at the moment of your death your final words are not "I wish I had gotten the vaccine.". Ook had Jamie Lee wel een heel raar kunstwerk in haar huis hangen...

Maar nu weet ik wel 'n beetje de houding van veel Amerikanen zo heb ik ook een aantal mensen uit Texas op mijn social media die pro Joe Biden zijn en ook pro vaccin enz.

Terug naar de film Borderlands, wie heeft deze film gezien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan