S
Sailor
Guest
Ja 100 % uit eerste lijn nepnieuws met oud filmpje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja 100 % uit eerste lijn nepnieuws met oud filmpje
Kon inderdaad geen mondkappies ontdekken van de burgers in het filmpje, en er lopen er weer genoeg met die dingen op straat. Plus, zonnig weer in filmpje gisteren was het baggerweer en grijs.Ja 100 % uit eerste lijn nepnieuws met oud filmpje
Politie draagt wel n mondkapjeKon inderdaad geen mondkappies ontdekken van de hamburgers in het filmpje, en er lopen er weer genoeg met die dingen op straat. Plus, weer in gisteren was het tasgerweer en grijs.
Kijk maar goed mensen oppakken met 35 kg op je rug... NeeNog een keer gekeken, inderdaad. @Sailor ?
waarom droeg de politie in filmpje van sep 2019 mondkappen? de china kuch kwam pas in 2020..Kijk maar goed mensen oppakken met 35 kg op je rug... Nee
Koppies van die jongens te jong waren feuten op eind oefening
Sept2019
Niet nu
Niet alleen de politie droeg mondkappen in het filmpje: ook een aantal voorbijgangers: zij het overigens niet veel: dame in burgerkleding op de 11e foto van onder droeg ook een mondkap: https://www.weertdegekste.nl/2021/1...traat-tijdens-oefening-in-weerter-binnenstad/ Het weer komt ook overeen met het weer van rond deze tijd. Nattig en bladeren van de bomen. Mijn inschatting is dat het een recent filmpje en een recente gebeurtenis betreft, zoals het artikel suggereert.waarom droeg de politie in filmpje van sep 2019 mondkappen? de china kuch kwam pas in 2020..
PP (Predictive Programming)waarom droeg de politie in filmpje van sep 2019 mondkappen? de china kuch kwam pas in 2020..
Ik ga niet meedoen heb wel iets beters te doen, ik wilde via via de opdrachten krijgen zodra ze gegeven worden, zorgen dat het openbaar wordt voor ze ook maar beginnen.Sailor begrijp ik dit goed?
Ik heb wel voelsprieten uitgezet om landwacht opdrachten te krijgen.
Dat je door hieraan mee te doen zelf getuige bent van wat er allemaal gebeurt?
Hoe gaat dat in de praktijk. Kun je dan kort-durende opdrachten krijgen?
Zit je officieel nog in dienst?
Wat zielig... Hoe zou het toch komenOpen Forum van World Economic Forum gaat niet door vanwege doodsbedreigingen.
Open Forum van World Economic Forum gaat niet door vanwege doodsbedreigingen
Het WEF heeft het Open Forum, dat ook voor gewone mensen toegankelijk is, opgericht om interactie te bevorderen.www.ninefornews.nl
Gerrit zalm is dat de zelfde die de euro....Máxima opent initiatief om burgers schuldenvrij te maken
In de Havenkerk in Schiedam heeft koningin Máxima dinsdag de lancering van Schuldenlab MVS bijgewoond. Na de officiële start van het initiatief om burgers schuldenvrij te maken, sprak de koningin met ervaringsdeskundigen en partners over hun plannen.www.vorsten.nl