Angelface
Well-known member
Aan jou de eer om als eerste te proberen in jouw mooie stad NijmegenYou vill eat ze bugz.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aan jou de eer om als eerste te proberen in jouw mooie stad NijmegenYou vill eat ze bugz.
Mike
Ik denk dat je kweekvlees nog te organisch inschat, Dick. Wat dacht je van labvlees vol met s-eiwitten en geaborteerd foetusweefsel? Onderschat het Kwaad nooit!Op industriële schaal gekweekt op afval van de voedingsmiddelenindustrie is dat net zo slecht als het huidige vlees in de supermarkt.
Wat je er in stopt krijg je eruit.
Dick, is niet tegen het vrijwillig eten van insecten.
Ik denk dat je kweekvlees nog te organisch inschat, Dick. Wat dacht je van labvlees vol met s-eiwitten en geaborteerd foetusweefsel? Onderschat het Kwaad nooit!
Mike
NIJMEGEN - Is een insect net zo gezond na een lange dag wandelen als een glas chocolademelk? Inspanningsfysioloog Maria Hopman van het Radboudumc in Nijmegen zoekt het uit. Zij en haar team laten 4daagselopers meelwormen eten. Ze willen weten of wandelspieren daar net zo goed van herstellen als van wei-eiwit. Dat dierlijke eiwit zit van nature in koemelk.
Eten haar wandelaars echte meelworm? Nee, het gaat om vermalen meelwormen. Gewoon poeder dus. "We zijn al een paar maanden bezig", legt Hopman uit. De inspanningsfysioloog wil onder meer weten of de eiwitten goed worden verdragen. De studie begon eind maart met drie groepen van 25 wandelaars: een groep begon met de meelworm, een andere groep met dierlijk eiwit en de derde groep neemt steeds een placebo in, dus iets waar niets in zit. Maar niemand weet wat hij krijgt, zegt Hopman.
Hoe ze de jeugd alvast proberen voor te bereiden
Er zitten hier en daar wel wat aardig aspecten in als we daar zelf voor kiezen i.p.v. het door onze strot geduwd te krijgen. Maar 2050 is voor jou, mevrouw de presentatrice, het jaar dat je misschien voor de laatste keer als straf voor kindermishandeling kaalgeschoren over straat gaat. Dat haar gebruiken we om truitjes van te breien zodat we minder hoeven te stoken. Het dient als kattenbakvulling. Tenzij je van GMO-bonensap haaruitval krijgt en niet spontaan a.g.v. je chimera-mRNA-GMO-Crispr-sprinkhanensap spontaan als reflex bij de spoorbomen voor de trein springt. Oops, op de baan i.p.v. erover. Splet! + =
Deze video erachteraan en kinderen zijn voor rest van hun leven genezen: wormen+sprinkhanen in 1 klap/hap
Bedankt voor je feedback. Ik haat niemand. Haat is negatieve energie waar ik niets mee kan.Wat een haatspraak