The Mood Cure

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Verschrikkelijk dat er geen afkickklinieken zijn??? Dat is de wereld op zijn kop, het is verschrikkelijk dat dit soort middelen, legaal, voorgeschreven mogen worden, jaren en jaren en jaren. Artsen moeten zich diep schamen.

Nu ook weer de dopinghetze richting wielrenners, met name nu Lance Armstrong, het zijn wel farma's die dit soort middelen bedenken en artsen die het voorschrijven. Wanneer worden deze mensen eens aangepakt.

Hier is o.a. meer te lezen over het gebruik van LDN:

http://hormonaledisbal.forum2go.nl/resultaten-met-ldn-f19.html

Hallo,

Ik woon in Canada en heb het boek "the Mood Cure" een paar maanden geleden gelezen en ben 5-HTP, Gaba en DLPA gaan gebruiken en het werkt voor mij onvoorstelbaar. Ik heb het boek aan een aantal mensen aangeraden, omdat de verandering in mijn stemming onvoorstelbaar waren. In haar boek zegt ze dat je een verandering can voelen in 10 min. nadat je je eerste 5-HTP hebt ingenomen. Dit heb ik zelf ervaren. Ik heb er nooit bij still gestaan dat ik me "down" voelde omdat mijn serotonin level laag was.

Ik sprak met mijn moeder over dit boek vandaag en vraag me af of er een Nederlandse versie bestaat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan