tijdbesteding aan het forum

Tja , die lay out. Ben maar blij dat ik het niet hoef te schrijven. :P

Ik wil wel nog vermelden dat ikzelf natuurlijk ook veel heb aan de gedeelde informatie hier,ongeacht de layout.Maar ik lees zelden alle links,kost ook veel tijd.Wel tijd die goed besteed is wanneer het issue persoonlijk van belang is.

@ Janse,

Cure yourself. :wink:

ad

@ ad: volgens mij kun je op zeer simpele wijze je lay-out sterk verbeteren.

Zoals Tanja aangaf helpt het als je een spatie gebruikt na een punt.

Daarnaast scheelt het ontzettend veel, merk ik, wanneer er gebruik gemaakt wordt van alinea's.

Op deze manier. Dan zullen de lange, informatieve bijdragen van jou nog meer gewaardeerd worden!

De lay-out, ik wilde er nooit over zeiken omdat ik er ook na een tweede of derde keer lezen dan toch wel uit kwam in gevallen dat iets wat slordig (vlot) geschreven was, maar ik met dyslexie kan een kleine mis type(ofzo) soms best lastig zijn als het verhaal al ingewikkeld is.

Ik weet wel dat ik vragen kan als.ik.het niet begrijp, vooral AD heeft dat er ook enkele keren echt bij vermeld, waardeer ik.

Maar dit leek me een gelegenheid om dit te melden, ik weet niet of er veel mensen hier zijn(of mee lezen) die dyslectisch zijn.

Ik heb in de 7-8 maanden dat ik hier lees en een paar boeken, meer gelezen als de 25,5 jaar daar voor :D

Ja echt..

Verder doe ik best veel op de telefoon en zie ik achteraf nog wel eens een paar punten midden in een zin omdat ik dan inplaats van op de spatie op de punt toets drukte... Over lay-out gesproken.. :lol:

Ik kijk dus ook regelmatig over de dag naar de site ,en geralteerd aan deze topic, begin ik me toch af te vragen..... enkele van jullie schijnen de dag in te vullen met topics beantwoorden en ontgiften, dus toiletbezoeken. :lol:

ad

Vandaag was ik met iemand in gesprek over mijn zoektocht naar gezondheid.

Toen vertelde ze van haar beeld bij de mens op zoek naar gezondheid: ze zei: zit je dan ook veel op internetforums?

Kennelijk is het beeld al doorgesijpeld van internet als plek waar mensen met elkaar kunnen sparren over gezondheid en dergelijke.

En terecht.

Het is de eerste relatief op het oog gezonde mens die het daar nu over heeft bij mij: internet als place to be voor mensen met vragen over ziekte en gezondheid.

Internet is werkelijk een zegen voor mensen op zoek naar mensen in een vergelijkbaar schuitje (wat voor schuitje dan ook) en die ervaringsdeskundig zijn of de wijsheid van de ervaring kennen ipv boekenwijsheid.

Hallo Ad, en anderen,

ik lees dankbaar antwoorden van anderen maar post zelf (nog)geen antwoorden op dit forum al hoop ik wel een keer wat bij te dragen.

Echter de informatie die ik tot me neem van internet en boeken, ben ik sinds een tijdje aan het samenvatten, en als het van internet komt vaak met links erbij.

Dit vooral zodat ik het niet vergeet en mijn geheugen (die niet zo geweldig is) kan opfrissen ik doe dat mbv een google docs speadsheet met tabbladen en bevalt me goed. Zie hier een screenshot:

http://screencast.com/t/JjOQvOVQre

@Pike / Gadsie

Die brillen dat vind ik wel interessant, ik ben sowieso nog op zoek naar full spectrum licht voor in huis, maar dat is een ander verhaal.

Even een vraag over de genoemde Uvex bril, deze kan niet over een bril heen, is er 1 die wel over een bril gedragen kan worden ?

Misschien is het ook iets voor mijn moeder die slaapproblemen heeft.

edit#: ik heb het boek besteld over slaap en die brillen, nog geen 2 dollar voor dat ebook :) geen geld. Thanks voor de tip.

Ik ben nog vrij nieuw hier, dus ik neem voorlopig nog even veel adviezen,info etc tot me.

Kan wel adviezen geven uit eigen ervaring maar wauw als ik weleens lees hoeveel kennis sommigen hier hebben,geweldig!

Heb hier ook nog boeken liggen maar kom nauwelijks aan lezen toe door de kids.

Ik las hierboven dat iemand een reactie plaatste die zoveel doet en nog met kids, petje af hoor!

Ik lees echt tussendoor eens even wat en plaats een reactie, als de kleine slaapt of hij even zelfstandig aan het spelen is zoals nu :wink:

P.s kan je die bril ook in NL kopen??

Iedereen maakt er het beste van.Stel je leven niet in dienst van de informatie maar de informatie in dienst van je leven.Los de meest dringende problemen eerst op, besteed de tijd die je hebt daaraan.

ad

voor de computer heb je ook een gratis programmatje: flux die de kleur van je beeldscherm s avonds minder blauw maakt:

https://justgetflux.com/

Quote:
voor de computer heb je ook een gratis programmatje: flux die de kleur van je beeldscherm s avonds minder blauw maakt:

Gebruik ik al een tijdje en is echt fijn. Ik zou willen dat het ook voor de iPad bestond.

Die tip is inderdaad al eerder langs gekomen op het forum. Gebruik het hier ook en werkt inderdaad prettig! Nu in de zomer zit ik echter nooit achter de computer als het donker is, maar in de winter zal het zijn waarde zeker bewijzen. Nog fijner is om 's avonds helemaal niet achter de computer te zitten :-)

Quote:
Gebruik ik al een tijdje en is echt fijn. Ik zou willen dat het ook voor de iPad bestond.

(also available for Windows, Linux, and iPhone/iPad)

Quote:

(also available for Windows, Linux, and iPhone/iPad)

Cool! Alleen moet je iPhone of iPad dan 'gejailbreakt' zijn.

Dat heb ik er dan weer niet voor over.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan