Ik kan zeker nog niet alles, sterker nog, ik kan erg weinig. Lopen was in t begin niet pijnlijk, de afgelopen dagen wel. Van krgen een pan met water en botten op het fornuis gezet, gevoelige kwestie... Maar de bottenbouillon was op, dus er moet nieuwe komen.
De eerste twee nachten heb ik goed geslapen, nu slaap ik een uurtje of vier goed en wordt dan wakker en slaap ver onrsutig door de pijn. Ik hou me voornamelijk bezig met, hoe kan ik zitten, liggen,staan ed zonder dat ik pijn voel en daarnaast de noodzakelijke dingen, zoals eten maken, douchen en toilet. Dat is het wel ongeveer.
Afgelopen vrijdag wel boodschappen gedaan. Dat was te veel geweest denk ik. Maar ja, geen melk hebben ed was helemaal geen optie!
Ik heb van wilgenbast (met zoethout, anders lijkt t me niet lekker....) een afkooksel gemaakt en dat drink ik nu zeg maar de hele dag door, steeds een beetje. Geen idee of het de pijn ook echt verlicht. Maar kwaad kan het vast niet.
Ik heb serieus nagedacht over je advies Marijan. Ik heb in het verleden bij een homeopaat gelopen voor mijn galstenen. Ipv van minder werd het alleen maar erger. Via homeopathie kregen we het niet onder controle, laat staan dat ik er gezonder van werd. Wapf kwam voor mij met de oplossing. Ik ben me bewust van de krachtige werking van homeopathie, maar wil de broze balans die ik nu heb rondom mijn lever, gal en alvleesklier niet verstoren door homeopathie. Liever wat langer zoet met mijn stuitje.