tranend oog door spetters van kip braden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
hoi lievergezond.

ik heb gisteravond gespoeld met kamillethee en vanmorgen ook.

het traant wel nog.

ik denk dat ik straks even de mesoloog bel kijken wat die zegt dan kan ik altijd nog naar de dokter gaan.

ik heb een trampoline van 1.40 vind het leuk om te doen maar moet het eigenlijk meer doen.

het is bij live joy waar ook die avond van die tandarts zou zijn.

 
Een diagnose bij de huisarts halen is helemaal niets mis mee voor mij. De behandeling kan ik met behulp van jullie zelf wel uitstippelen.

Het tranen van het oog, is dat ook niet een natuurlijk reflex ter bevordering van genezing? Het hebben van een wondje maakt dat het vooral niet droog moet wordt en mogelijk viezigheid wordt er op die manier uitgespoelt.

 
ik heb mesoloog gebeld.

die vroeg of ik gewoon kon zien, en dat kan ik.

hij zei als het niet rood wordt of pijn gaat doen of ontsteken is er geen reden om naar de huisarts te gaan. als dat wel het geval is gelijk erheen gaan.

hij vond het goed idee dat ik druppelde met colloidaal zilver en spoelde met kamillethee. hij zei dat je oog is juist goed voor de genezing.

 
Sheil, er zijn er ook die honing verdunnen en in oog druppelen, is misschien ook nog een optie.

Sterkte met je oog.

 
Alexandra, ja dat heb ik ook gebruikt ogentroost.

maar het heeft me nog niet getroost. :(

mijn oog is nog dik en kleiner en vocht loopt er nog uit. inmiddels zit er ook een puskopje op de rand van mijn ooglid en onder mijn oog.

ook heb ik al dagen hoofdpijn, keelpijn als ik hoest komt er geel slijm uit. mijn klieren achter mijn oren zijn ook opgezet. maar ik las op internet dat dat goed teken was kwam van lymfeklieren die zijn nu extra aan het werk. ik spring maar extra op trampoline had gelezen dat je ze daar ook mee activeert.

hebben jullie nog tips?

morgen even mijn oog weer laten controleren , moest ik ook doen ivm ziekmelding van werk.

ik drink ook citroen in thee, gorrel met keltisch zeezout en colloidaal zilver. maak met wat mijn oog vochtig met colloidaal zilver. gebruik behalve druppels van huisarts ook oogentroost van welleda. neem ook extra vitamine c.

maar ik heb gevoel dat mijn hoofd dichtzit, dat er ook ontstekingen zitten in mijn holtes.

ben ik nu aan het ontgiften of gewoon ziek?

sheila

 
vanmorgen weer bij de huisarts geweest moest ook voor werk ivm de ziektemelding zed hingen gelijk al aan de telefoon of ik weer een afspraak had bij de huisarts.

De huisarts schrok en vond het er niet goed uitzien, ze dacht aan waterpokken( heb paar plekjes op gezicht maar weet zeker dat van irritatie was van wrijven en washandje) of gordelroos. volgens mij kon het allebei niet. Iig belde ze gelijk het ziekenhuis voor de oogarts. Ik kon er een paar uur later terecht. Eerst bij de assistente geweest die heb gekeken met apparaat en vond dat oog er een beetje gek uitzag en ook de lettertest ging niet helemaal goed met mijn ''zieke'' oog. Toen kwam oogarts en begon ook gelijk over waterpokken en toen later over herpesvirus. Ik zei ook het is begonnen na het spetteren van het vet. Nu is het geen bacteriel infectie maar een virusinfectie geworden volgens hun. Heb een zalfje gehad die moet ik 5 x per dag insmeren, de druppels durf ik niet te gebruiken ga nu maar extra colloiaal zilver doen. ik moet over een week terugkomen en als het vrijdag niet beter gaat dan vrijdag nog.

sheila

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.153
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan