Ech nie een man hoorMisschien ben je dan wel een man, want het zijn overduidelijk mannenhanden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ech nie een man hoorMisschien ben je dan wel een man, want het zijn overduidelijk mannenhanden.
Hallo Mike,Je bent hier net nieuw, maar maakt nu al geen beste beurt, Marty. Je bent toch geen trol, he?
Mike
kan het filmpje van Madonna the man the legend niet openenIk sla nu een Berlijns-bruggetje tussen dr. Hirschman en Marlène Dietrich:
Hirschman is vermoedelijk de eerste dokter die een geslacht veranderende operatie uitvoerde en hij was werkzaam in Berlijn in de jaren ’20 van de vorige eeuw.
Marlène Dietrich een vintage Hollywoodster die naar alle waarschijnlijkheid haar carrière is begonnen met optredens in Berlijnse theaters in de jaren ’20 van de vorige eeuw.
Marlène werd in Berlijn ontdekt door de Oostenrijks-Amerikaanse filmregisseur Josef von Sternberg.
Marlène ging met regisseur von Sternberg mee naar Hollywood en samen maakten zij de film Morocco, die uitkwam in 1930. In 1935 verschijnt hun film met de suggestieve naam ‘The devil is a woman’ met Marlène in de hoofdrol.
Waar wil ik naar toe met dit verhaal? Hollywood is tegenwoordig een transgendernest, maar was dat toendertijd ook al. Althans dat is mijn visie. Dit zogenaamde Transgenderwood bestaat al heel lang.
Of Marlène Dietrich daadwerkelijk een transgender/-seksueel was, durf ik niet glashard te beweren.
Wel heb ik aanwijzingen die de veronderstelling van ‘Marlène Dietrich is geboren als man’ ondersteunen. Om te beginnen wekt haar artiestennaam deze suggestie; Dietrich is een Duitse naam voor een man. Ten tweede heeft Madonna een fascinatie voor Marlène en portretteert ze zichzelf graag als Marlène. Dit filmpje ondersteunt de Marlène en Madonna connectie.
Dat brengt mij bij Madonna.
Madonna (samentrekking van mia donna = mijn vrouw, ook wel Moeder Maria genaamd) is mijns inziens de Moeder der Transgenders/-seksuelen in de muziekentertainment en één van de grootste satanistische bedriegers. Zie filmpje Madonna: The Man | The Legend
Andere potentiële vintage Transgenderwood artiesten zijn bv: Lara Turner, Zarah Leander, Joan Crawford, Bette Davis en Marilyn Monroe. What’s in a name?
Ik schrijf ‘potentiële’, omdat het mijn visie betreft en jullie er mogelijk heel anders over denken.
Als je bovenstaande artiesten Googled, dan zie je aanvankelijk veel portretfoto’s in zwart-wit van mooie vrouwen. Door te spelen met licht-donker effecten konden ze op de foto’s een hoop 'mannelijkheid' verdoezelen, zeg maar, het Photoshoppen van vroeger. Als je wat dieper gaat graven, vind je foto’s waarbij de vrouwen een meer mannelijke uitstraling hebben. Als je goed kijk zie je soms adams appels, brede schouders en smalle heupen. Kortom, typische kenmerken van een man.
Marylin Monroe is nog zo’n personage waarmee Madonna zichzelf graag personifieert. Google ‘Madonna en Marylin Monroe’ en je zult zien dat er veel gelijkende foto’s van hen zijn.
Wordt vervolgd
dat wist ik al enorm lang.Marilyn Monroe een man??? Okee het verbaast mij eigenlijk ook niks, maar toch... ze staat toch wel bekend als een soort van vrouw der vrouwen... voor normies dan... Ik ga die video later ook kijken als ik tijd heb.
Kevin