Trump 2024

Ja idd. Ik stuurde echter 1 in het Nederlands omdat niet iedereen Engels kan volgen.
Prima hoor. Ja mijn Engels is ook niet zo denderend, maar ik kan het toch wel volgen.

Vorige keer zaten we op Telegram, was wel gemakkelijker communiceren.

Dorothé

Prima hoor. Ja mijn Engels is ook niet zo denderend, maar ik kan het toch wel volgen.

Vorige keer zaten we op Telegram, was wel gemakkelijker communiceren.

Dorothé
Vorige keer was ook hier op het forum. En ja toen was er ook een telegram groep idd. Maar ik kreeg weer even het gevoel dat ik me moet aanpassen ofzo. Ik heb geen idee waarom maar misschien heeft het te maken dat iemand me recent van uit maakte voor autist.

Vorige keer was ook hier op het forum. En ja toen was er ook een telegram groep idd. Maar ik kreeg weer even het gevoel dat ik me moet aanpassen ofzo. Ik heb geen idee waarom maar misschien heeft het te maken dat iemand me recent van uit maakte voor autist.
Lag het aan mij? Ik hoop niet want voor mij hoeft niemand zich aan te passen, hoor.

Dorothé

Lag het aan mij? Ik hoop niet want voor mij hoeft niemand zich aan te passen, hoor.

Dorothé
Nee. Niet aan jou. Maar het zijn soms berichten daf ik totaal niet in kan schatten hoe men iets bedoeld en alleen maar continue gevoel bij mij is dat ik me aan moet passen. Sorry ik kan er niks anders van maken en dan maak ik geen contact meer met mensen en komen er verwijten dat je autist ben of zoiets.

Maar goed laat maar. NOS zegt dat Harris voir ligt. Op x is anders te lezen en volgens cnn ook.

Hopelijk is deze verkiezingen een wake up voor Nederland en gaat het volk inzien dat ze een overwinning voor FVD mogelijk kunnen maken door te stemmen.

• Geweldig
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan