Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk een mega explosie in het voordeel van Trump.Kan niet wachten op de uitslag!
Deze stream (is al gepost) is zeer pro Trump. Fijn om te volgen.
Dorothé
Prima hoor. Ja mijn Engels is ook niet zo denderend, maar ik kan het toch wel volgen.Ja idd. Ik stuurde echter 1 in het Nederlands omdat niet iedereen Engels kan volgen.
Lijkt me leukIk denk een mega explosie in het voordeel van Trump.
Vorige keer was ook hier op het forum. En ja toen was er ook een telegram groep idd. Maar ik kreeg weer even het gevoel dat ik me moet aanpassen ofzo. Ik heb geen idee waarom maar misschien heeft het te maken dat iemand me recent van uit maakte voor autist.Prima hoor. Ja mijn Engels is ook niet zo denderend, maar ik kan het toch wel volgen.
Vorige keer zaten we op Telegram, was wel gemakkelijker communiceren.
Dorothé
Lag het aan mij? Ik hoop niet want voor mij hoeft niemand zich aan te passen, hoor.Vorige keer was ook hier op het forum. En ja toen was er ook een telegram groep idd. Maar ik kreeg weer even het gevoel dat ik me moet aanpassen ofzo. Ik heb geen idee waarom maar misschien heeft het te maken dat iemand me recent van uit maakte voor autist.
Nee. Niet aan jou. Maar het zijn soms berichten daf ik totaal niet in kan schatten hoe men iets bedoeld en alleen maar continue gevoel bij mij is dat ik me aan moet passen. Sorry ik kan er niks anders van maken en dan maak ik geen contact meer met mensen en komen er verwijten dat je autist ben of zoiets.Lag het aan mij? Ik hoop niet want voor mij hoeft niemand zich aan te passen, hoor.
Dorothé
Die bekken beginnen steeds zuurder te worden bij nos. Mooi.19-3 voor Trump
Dankjewel. Maar voor mij voelt het toch al erg heel anders. Maar ik wil het er niet over hebben verder. Hou je liever bezig met de verkiezingen due een overwinning gaan worden zoals het er nu uit ziet.Je bent goed zoals je bent, met je goede en slechte kanten.
Dorothé