Trump 2024

It's obvious what their strategy will be if they plan to cheat: They will refuse to call certain swing states for Trump and have Kamala surge in the middle of the night when they think no one is looking. The difference this time is that we control social media. They won't get away with whatever they might be planning.

Mike

Niemand die mijn vraag wil beantwoorden of uitleggen? Want ik vraag me dat op de dag van vandaag zoveel en zo vaak af dat ik dit lang geleden al los gelaten heb en niet meer mee bezig ben geweest. Omdat mij de betekenis ervan ontbreekt besteed ik er geen aandacht aan. Word erg lastig als je niet weet waar je aandacht aan moet besteden maar wel continue aan je knaagt. Begrijp gewoon helemaal niks van dit hele verhaal. Maar oké, het is wat het is.

Niemand die mijn vraag wil beantwoorden of uitleggen? Want ik vraag me dat op de dag van vandaag zoveel en zo vaak af dat ik dit lang geleden al los gelaten heb en niet meer mee bezig ben geweest. Omdat mij de betekenis ervan ontbreekt besteed ik er geen aandacht aan. Word erg lastig als je niet weet waar je aandacht aan moet besteden maar wel continue aan je knaagt. Begrijp gewoon helemaal niks van dit hele verhaal. Maar oké, het is wat het is.
Ok snap eerlijk gezegd niet wat je bedoeld hoor

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan