Trump 2025

Every single day I will be fighting for you with every breath in my body. I will not rest until we have delivered the strong, safe and prosperous America that our children deserve and that you deserve. This will truly be the golden age of America.

Border czar Tom Homan said today ICE has been instructed to start arresting illegals.

Immigration raids began over a week ago in California.👇🏻

Chicago is reportedly one of the cities where more raids are expected to kick off this week.

Never forget Chicago is also the city where Barack Obama purchased $65K worth of “hotdogs” and “pizza” for a private White House party on the taxpayers’ dime!

Mike

Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Let's see what happens.

Mike

Ik weet al wat ik ervan moet denken:

Herinner je je nog Dr. Malone tijdens de C19-periode? Hij was de oorspronkelijke uitvinder van de mRNA-technologie maar werd vanaf het begin een van de grootste critici van de mRNA-vaccins.

Malone zei dat mRNA een zeer veelbelovende genetische technologie was om kanker te genezen, omdat het gebruik maakt van natuurlijke exosomen die het lichaam helpen zichzelf te genezen op DNA-niveau. Fauci verving echter deze exosomen door synthetische gain-of-function varianten.

Herinner je je nog het moment dat Trump zelf 'COVID' kreeg en behandeld werd in Walter Reed Hospital met Regeneron? Deze technologie heet monoklonale antilichanen, opnieuw een veelbelovende genetische technologie die het lichaam helpt zichzelf te genezen op celniveau.

Wat heeft dit met dit AI-centrum te maken dat Trump gaat opzetten? Vergeet de negatieve ondertoon en lees dit:

AI voor medische doeleinden i.c.m. mRNA, ahaaa! Trump is bezig kanker te genezen! Zei hij niet dat hij binnen 10 jaar een geneesmiddel voor kanker zou hebben? Zoals altijd zijn er meerdere diepere lagen dan wat je aan het oppervlak kan waarnemen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan