Trump 2025

Trump moet nog steeds de mega-zionist uithangen. Saving Israel for last. Last for a very specific reason not mentioned one single time. Deze EO is grotendeels symbolisch. Amerika erkende het ICC al niet en heeft aangegeven dat de VN in de huidige staat niet werkt. Amerika is de grootste geldschieter van de VN en hij draait de geldkraan dicht maar suggereert wel dat als de VN zich kan hervormen de zaken in de toekomst anders kunnen komen te liggen.

Ik bespeur een trend:

Trump moet nog de rol spelen van de president van 's werelds enige supermacht in de oude, unipolaire wereldorde. Dit is niet in overeenstemming met de multipolaire wereldorde die Rusland en China voorstaan. Daarom biedt Trump ook (symbolische) weerstand tegen BRICS. De multipolaire wereldorde staat echter nog in de kinderschoenen en verzandt momenteel teveel in oeverloos gepraat en onvoldoende concrete actie.

Tump zet iedereen voor het blok: of we gaan het op mijn manier doen of jullie moeten samen een vuist maken en met een beter plan komen en dan luister ik. Het vele gepraat komt voort uit denken vanuit problemen, maar Trump is oplossingsgericht en dwingt iedereen om nu ook te gaan denken in oplossngen.

Precies hetzelfde deed hij eerder deze week met Gaza. Al die mooie woorden van solidariteit (ook in de VN) hebben geen concrete oplossingen opgeleverd en dus is Trump de olifant in de porceleinkast. Nu staat de hele wereld op de achterste benen om deze idioot te stoppen en moeten ze razendsnel met een beter plan komen. Mijn voorspelling is dat Rusland en China het voortouw gaan nemen en dat hiermee de multipolaire wereld nu juist sneller volwassen vormen kan gaan aannemen.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan