Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie is hier nu werkelijk de grootste en ergste misselijkmakende bedrogexpert? De meeknikkebol Matthea, die Bea maar wat graag vaak genoeg uitnodigt en spreekruimte geeft om haar totaal onzinnige (misschien wel goedbetaalde ingefluisterde) visie te laten verkondigen, of seksslavin van de islam alias prof.dr.hoer haarzelf.
‘Westen door propaganda media slaapwandelend naar Armageddon gestuurd’
‘Valse beschuldigingen tegen Rusland hebben Kremlin overtuigd dat Amerika militaire aanval voorbereidt’ - Oud NSA chef: ‘Als er ook maar iets waar zou zijn van de Ruslandhoax tegen Trump, hadden we daar allang bewijs van gehad’
Trump komt in beeld, ik ben er niet helemaal over uit of ze hem nu 'bashen' of niet aangezien de tekst 'bullshit lies' is, maar lijkt me niet aangezien Trump anti is.
Nee, jongens, Trump eist geen ontslag van de 'journalist', hij zegt dat de WaPo hem ZOU MOETEN ontslaan, omdat-ie zijn werk niet goed doet en stemming aan het maken is. Ik word een beetje moe van die 'cuckservatives' van DDS!
Steve Pieczenik, altijd een plezier om zijn visie op de actualiteit te vernemen:
Herinner je je nog die link van Cholesteroliscool, waarin staat dat Mueller eigenlijk samenwerkt met Trump? Pieczenik zegt dit dus ook! Hij is ook van mening dat Trumps Jeruzalem-beslissing een vergissing is en heeft hier goede argumenten voor. Niemand zei dat het een uitgemaakte zaak was, ook ik niet.