Trump

Ik stuitte op dit artikel via Facebook.

Trump is op dit moment bezig met massa arrestaties met tientallen vluchten naar Guantanamo Bay die hij dit jaar behoorlijk heeft uitgebreid. De Podesta broers zitten daar inmiddels vast. Wellicht ook de Clintons. Ook geruchten dat Soros daar inmiddels verblijft als gevangene.

Er is veel gaande sedert Trump de noodsituatie heeft uitgeroepen een paar dagen geleden. Vanaf toen zijn er extreem veel landingen geregistreerd nabij Guantanamo Bay!

Er zullen verschrikkingen tentoon worden gespreid aan de bevolking, maar dan wel beetje voor beetje omdat het volk de echte waarheid niet aan zou kunnen. Er zou paniek en chaos uitbreken bij de niet-weters of niet niet willen weten. Zij zullen later zeggen; "hadden we het maar geweten"

Iets waar het tuig honderden jaren aan heeft gewerkt is niet in een paar maanden weg te krijgen. Ook Nederland zal niet verschoond blijven. Trump zal aan Europa niets gaan doen. We kunnen eerder steun verwachten vanuit Rusland.

Komende weken zal er heel erg veel nieuws of openbaring gaan komen en komend jaar nog veel meer.

Goede berichten maar we zijn er echt nog niet omdat er nog van alle kwaad kan gebeuren. De Khazaarse maffia heeft de EU nog heel sterk in haar klauwen.

Klaas Oldegberts

Ik wil het ook graag geloven, maar ik zou graag willen zien dat Klaas Oldegberts hier enig bewijs voor levert. Ik zie dat hij magnetiseur is en schrijft voor Beyond the Matrix, de site van Martin Vrijland. Of miaschien schreef hij hiervoor, want Vrijland gelooft juist dat Trump en Poetin onderdeel uitmaken van het globalistische spel.

Mike

En wat te denken van Trumps 'stilte voor de storm'-opmerking:

Er staat duidelijk iets aan te komen voor 2018!

Mike

Ik weet niet hoeveel vluchten er normaal naartoe gaan maar gitmo schijnt wel hot als bestemming te zijn.

Clinton heeft vanmorgen nog een tweet uitgestuurd maar dat hoeft ze natuurlijk niet zelf te hebben gedaan

De populariteit van de Amerikaanse president Donald Trump komt exact overeen met die van de voormalige president Barack Obama aan het eind van zijn eerste ambtsjaar. Uit de door Rasmussen Reports uitgevoerde peiling bleek dat 46% van de geënquêteerden achter de prestatie van de Amerikaanse president Trump staat, terwijl 53% dit niet doet.

Dat zijn exact dezelfde percentages die de voormalige Amerikaanse president Barack Obama op 31 december 2009 aan het einde van zijn eerste ambtsjaar had gekregen. 46% stond op dat moment achter de prestatie van Obama, terwijl 53% dit niet deed.

Het grote verschil tussen Trump en Obama is echter de bijna ononderbroken negatieve mediaberichtgeving over Trump. De vooringenomenheid van de media tegenover Trump werd in een onderzoek gedocumenteerd, dat in oktober door het Pew Research Center werd gepubliceerd.

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/30/ondanks-permanente-negatieve-berichtgeving-trump-is-net-zo-populair-als-obama/

Mike

Inderdaad. Infowars heeft het ook pas sinds kort opgepakt. Dit komt nl. vanuit onverwachte hoek: 4chan/Reddit. Noch die lui van Infowars, noch mensen als ikzelf komen daar. Houd het YT-kanaal van Red Pill Shark in de gaten:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan