Trump

Ik heb het interview met Eelco 'blotekontengezicht' Bosch van Rosenthal gezien op DWDD. Hij is in alle opzichten de rat waar ik hem voor hield! Het kan haast niet anders dan dat hij onderdeel uitmaakt van de kliek die onze democratie ondermijnt. Had hij iets te maken met de dood van zijn collega? Heeft hij banden met de AIVD? Ben wel benieuwd of iemand dit al aan het uitzoeken is of wil uitzoeken!

Mike

Hebben we het hier over een rat of ratten?
Onderschat subsidie miljonair van Nieuwkerk niet, die voor dit soort ratten een perfecte podium faciliteert en met in dit geval tafelgast en acteur Marc-Marie, die maar al te graag voor zo'n 2000 euro komt opdraven om het vieze spelletje even mee te spelen. Voor mij dus allen medeplichtig en ik wens dan ook dat dit soort mensen niet meer lang van hun besmette geld mogen genieten.
Het is volgens mij allang bekend dat de AIVD journalisten op een zwarte loonlijst hebben staan. Ik twijfel er niet aan dat Eelco een AIVD informant/ agent- provocateur is en in een plotselinge 'natuurlijke' dood van zijn collega geloof ik al helemaal niet.
Ik denk dat het en illusie is om te denken dat iemand die mogelijke toegang of beschikking heeft tot de juiste informatie dit (momenteel) zal durven openbaren. Het voorbeeld van wat je dan kan overkomen is al duidelijk gesteld.

Mijn inschatting van Matthijs van Nieuwkerk is dat hij simpelweg onwetend is, volgens mij bedoelt hij het wel goed. Dat maakt hem tot een 'useful idiot' van het establishment.

Mike

Matthijs van Nieuwkerk draait al heel erg lang mee in dit circuit. Ik geloof totaal niet meer dat er bij hem nog enige sprake kan zijn van simpelweg onwetendheid.

In de Nederlandse kranten wordt het hele geval weggezet als een slappe poging van Trump om het onderzoek tegen hem te saboteren en ze besteden er weinig aandacht aan. Maar de media zullen hun trekken nog thuis krijgen, want zowel de Amerikaanse als de Nederlandse zijn al anderhalf jaar bezig met hun smeercampagnes tegen Trump en baseren zich op de meest verdachte (alsook anonieme) bronnen. Zo is het verhaal dat Trump hoeren liet plassen over een bed waar Obama had geslapen afkomstig uit het Steele dossier.

En dat brengt me op de vraag wat dit betekent voor het verhaal dat de Nederlandse AIVD de Amerikanen attent gemaakt zou hebben op de Rusland-connectie, het Cosy Bear-verhaal. Als het TrumpRusland-verhaal totaal nep was, waar blijven dan de beweringen van de AIVD? Dat is dus ook een nep-verhaal, aangezien er helemaal geen TrumpRusland-connectie was. Is de AIVD nu ook een politiek instrument en dito wapen geworden? Het lijkt er wel op, want ook het Cozy Bear-verhaal is op lucht gebaseerd, maar werd wel meteen door premier Mark Rutte aangegrepen om de komende sleepwet te rechtvaardigen. Dat is wel toevallig, vooral daar alles wat de AIVD loslaat, goedgekeurd moet worden door de regering. Het is een GEHEIME dienst, weet u nog?

Deze schijnwerper, die nu op het Amerikaanse moeras is gericht, verlicht ook op schemerige wijze het bestaan van eenzelfde moeras in Nederland. Een moeras, dat aan de ene kant gevoed wordt in Washington en aan de andere kant de Brusselse modderstroom. Mensen zouden er goed aan doen om eens na te gaan wat er in Nederland de laatste 10, 20 jaar is voorgevallen op dit gebied.

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/03/het-nunes-memo-en-de-aivd/

Mike

Eens Ben, Matthijs is ook een rat en ik geloof dat hij dondersgoed weet wat hij doet.

Hebben jullie naar die kop van Eelco gekeken? Hij ziet er slecht uit, veelzeggend.

Vrijgegeven memo bevestigt illegaal FBI ‘Deep State’ complot tegen Trump

Rusland-dossier tegen Trump blijkt inderdaad totale hoax – Trump werd wel degelijk afgeluisterd - Hillary Clinton verrichtte meerdere zeer strafbare handelingen, maar werd door de FBI en Justitie uit de wind gehouden

http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/02/Vrijgegeven-memo-bevestigt-illegaal-FBI-Deep-State-complot-tegen-Trump

Mike

geript van facebook groep" wat je niet ziet op tv":

Wat doe je als publieke omroep, als je veertien maanden elke dag hebt verteld dat Trump tot president werd gekozen dankzij “De Russen” en er wordt een memo gepubliceerd dat alles volledig op zijn kop zet?

Dan spin je er een heel kort en heel onvolledig nieuwsitem van. Niet aan het begin van het journaal, maar ergens halverwege en niet langer dan een minuut.

Vandaag werd het langverwachte FISA-memo door Trump openbaar gemaakt. De tekst vindt u hieronder. De inhoud is een bom onder de geloofwaardigheid van de FBI (de Amerikaanse Rijksrecherche) en het DOJ (het Amerikaanse ministerie van Justitie).

Het komt er kortweg op neer, dat hooggeplaatste medewerkers binnen de FBI hebben gezorgd, dat een belastend rapport over Trump in handen kwam van Justitie, zodat personen uit het Trump-team konden worden afgeluisterd en het nu nog lopende onderzoek van de banden van Trump met Rusland kon worden gestart.

Het belastende rapport was echter geen FBI-stuk, maar een in opdracht van het Clinton-kamp opgesteld stuk. De FBI-heeft zich daarmee schuldig gemaakt aan een strafbaar feit: laster. Laster is het opzettelijk beschadigen van een persoon of partij – in dit geval een presidentskandidaat – door valse beschuldigingen te verspreiden.

Naast de vier pagina's van de memo, beschikt de FISC (de veiligheidsdienst van het Congres) ook over duizenden emails en sms-berichten tussen de betrokken FBI-medewerkers waaruit duidelijk blijkt dat ze volledig in dienst stonden van het Clinton-kamp.

Maar ook Justitie ging volledig in de fout. Omdat het binnen het Amerikaanse rechtssysteem ingewikkeld is om telefoontaps en afluisterapparatuur te installeren, werd een beroep gedaan op de anti-terreurwetgeving om via de Britse buitenlandse inlichtingendienst MI6 medewerkers van het Trump-team en zelfs binnen de Trump-Towers te spionneren. Dat is misbruik van wetgeving.

Maar dat vertelt de NOS u allemaal niet. U moet geloven dat het memo “onbetrouwbaar en onvolledig is”, althans, dat is wat de FBI zegt. En u moet geloven dat de memo alleen bedoeld is om het onderzoek van Robert Mueller naar de banden van Trump met Rusland te ondermijnen.

Dat de waarheid precies andersom ligt, namelijk dat de DNC misbruik maakte van de hoogste Amerikaanse staatsorganen om de democratie te ondermijnen, dat mag u niet horen. Want dan gaat u twijfelen aan de NOS.

Wij doen dat al langer.

1 februari, Freedom Day, werd het niet maar de dag erna. Of komen we er later achter dat 1 februari toch belangrijker was dan we dachten?

Mike

Zeer dubieus is de rol van de AIVD ind er daad Mike..maar.je ziet hier de macht van de pers... zolang het niet op de msm wordt uitgemeten lijkt het of het er niet is of dat het om iets kleins gaat.
De deep state is hier in NL net zo goed. Als je beseft wat Kafka Orwellogren aan het doen is met afschaffen referendum met terugwerkende kracht dat is onbehoorlijk bestuur, maar ook Sigrid Kaag met haar spoedbetaling aan de Palestijnen...Zijlstra met zijn geflirt met Erdogan.Nergens is geld voor maar die 13 mille kon zo opgehoest.
En nu wil Ukraine bij de EU verassend zeg.want ze zijn een aanwinst voor EU. Yeah right.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan