Trump

De Rothschilds in geldnood, verkopen hun dure verblijf in het Zwarte Woud.

Toen ik daar 15 jaar woonde, wist ik nog helemaal van niets, niets van alle info van dit forum.
Het zou me niet eens verbazen als ze bij me in de buurt gewoond hebben. Baden-Baden was DE stad voor alle rijkdom, de stad met de meeste miljonairs van Duitsland. Er zijn alle koningen/keizers/sjeiks/presidenten op bezoek geweest, zo ook Obama.

Dorothé

Ook een hele draad over QAnon op Twitter:

https://twitter.com/hashtag/qanon?vertical=news&src=hash

Tim

Anti School maakt ons attent op de openlijke roep van 1 Democratisch congreslid om Trump dood te laten schieten:

Naar alle waarschijnlijkheid was dit Joyce Beatty. Een VROUW dus. Waarom ben ik niet verbaasd?

Mike

Steeds meer details komen naar buiten over de spelers achrer de schermen in het door de Democraten in elkaar geknutselde nepdossier over Trump:

Mike

Mark.Dice heeft beelden gevonden van Adam Schiff op het Russische RT in 2013, over meer transparantie van de geheime FISA-rechtspraak!

Mike

'Don't applaud. He should be shot!' Hier duidelijk hoorbaar:

QAnon heeft ons hierop gewezen. Het zat in de ongemonteerde beelden!

Mike

Seething Frog heeft hem ook door:

Wat was deze dame aan net sms'en? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we hier snel achter gaan komen!

Mike

Weer een interessante Best of the boards van Hooliganmonsoon:

Debunked? Ik hoor toch duidelijk: He should be shot!

Mike

The Right Media.
NEW FBI texts are revealed and they show McCabe's influence to a degree, the way bias can affect an investigation, and how Obama was left out of Comey's speech as to not incriminate him.

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan