Trump

Cutting welfare to illegal aliens would pay for Trump’s wall

https://nypost.com/2018/03/10/cutting-welfare-to-illegal-aliens-would-pay-for-trumps-wall/

Mike

Twee vragen: "Is Trump echt een stuurloos projectiel" en "Is Q Anon echt?"

Deze week ontving ik weer een reactie op ons programma / podcast dotcom.radio, een reactie die mij weer aan het nadenken zette en er voor zorgde dat ik na anderhalf uur in mijn bed woelen om half zes achter de computer zat. Afwijkend van mijn routine, eMail lezen en de Franse les. Eerst moesten mijn gedachten immers aan het 'papier' toevertrouwd worden.

In onze podcast met Ron en Mike is Trump niet meer van de agenda af geweest het laatste anderhalf jaar en daar is de laatste vier maanden een fenomeen aan toegevoegd genaamd: 'Q'.

http://gedachtenvoer.nl/page/is-Trump-stuurloos-en-Q-echt.html

Medelijden met een te drukke webmaster die even geen tijd had om het stuk te lezen voordat er een reactie op kwam.

Ik denk dat we nu wel belangrijkere dingen te doen hebben dan bedwelmd te raken met substanties die DMT bevatten. We moeten juist nuchter blijven en ons hoofd erbij houden!

Mike

Ja, er staat veel te gebeuren. Men hoeft dit natuurlijk niet te bekijken of te lezen. Waarschijnlijk ga ik het ook niet lezen, maar het filmpje bekijkende, vond ik het niet oninteressant. Misschien voor na de STORM...

Dorothé

Deze week 'zou' er toch een boom komen. Ik hoop dat er eens 'iets' naar buiten komt, wat de massa dan ook waar kan nemen. Nu wordt alles afgedaan als slecht wat Trump doet. Natuurlijk weet ik dat dit geprogrammeerd is en alles wat Trump en deze soort mensen doet (dus nationalisten) als verkeerd en gevaarlijk geïnterpreteerd wordt. Trump moet dus werkelijk zeer goed te werk gaan dat alles meteen lukt want anders is hij verloren. Dit moet werkelijk gigantisch goed voorbereid worden en daar past geen ongeduld bij.

Dorothé

In reactie op de mail die Henk ontving van een skeptische luisteraar:

Ik ken deze persoon niet en weet dus niet wat zijn/haar beweegredenen zijn om skeptisch te zijn. In zijn algemeenheid valt me op dat de zogeheten 'skeptici' in de alternatieve gemeenschap zelf de oude wereldorde niet los willen laten, omdat ze hun energie en identiteit ontlenen aan de tegenstander(s).

Zolang de wereld verneukt is en diegenen die de boel verstieren met vuurd en zwaard (of een toetsenbord) bestreden moeten worden, leven ze volledig op. Nu er echter uitzicht is op een daadwerkelijke uitweg uit de ellende en een betere toekomst voor de mensheid, is deze vreemd genoeg juist bedreigend voor dergelijke types.

Het zijn ook altijd dit soort personen die van mening zijn dat de Almachtige Elite alle uitgangen gebarricadeerd heeft en dat het net zich allang heeft gesloten. Vanuit deze fatalistische wereldvisie ontkom je dan ook niet aan de sombere conclusie dat leiders als Trump en Poetin pionnen in het spel zijn, LARPers (Live Action Role Players) dus. De emailschrijver beweert dit ook over Trump, dus ik vermoed dat we weer met zo'n doemdenker te maken hebben.

Sommige mensen identficeren zich met het kwaad, terwijl ze zichzelf en anderen overtuigen dit juist te willen bestrijden. Arend Zeevat is zo iemand, maar we hebben er ook meerdere hier op het forum gehad. Op gezondheidsgebied zien we ze ook wel eens: toetsenbordkrijgers die 24/7 met 'gezondheid' bezig zijn, maar ondertussen zelf niet genezen en er juist alsmaar nieuwe klachten bij krijgen. In het verleden hadden we Liever(on)gezond, die ook aan dit syndroom lijdt en die nu nog af en toe een duit in het zakje doet.

Wat moeten deze mensen met zichzelf beginnen als er geen kwaad en geen ziekte meer is op deze wereld? Dan word je 100% op jezelf teruggeworpen. Wie ben je eigenlijk en wat sta je werkelijk voor (i.p.v. tegen)? Doodeng allemaal!

Mike

Dorothe,

Misschien zie ik er nog 1 over het hoofd, maar ik heb in ieder geval al twee BOOMs geteld:

N. Korea geeft aan vredesbesprekingen met Z. Korea te willen aangaan, alsmede een otmoeting met Trump.

Het House Intelligence Committee beschouwt het Rusland-onderzoek naar Trump en zijn team na 14 maanden definitief als afgedaan, zonder dat er ook maar enig bewijs is gevonden voor 'Russische inmenging'.

Q heeft het over 4 BOOMs en de laatste zal spectaculair zijn. De datum 15-3 wordt genoemd, dat is a.s. donderdag. Wellicht morgen BOOM #3 - tenzij deze al is geweest en ik deze nu over het hoofd zie.

Mike

Klopt, die 2 BOOMs zijn er al geweest, maar niemand van de blue pill-mensen die dat waarschijnlijk zo ziet als wij. Ik wacht op openlijke arrestaties van o.a. Clinton, Soros... Als zoiets gebeurt en het wordt goed onderbouwd zodat men er niets tegenin kan brengen, en dat zelfs de 'blinde' mensen een AHA effect hebben, dan zou dat een boom der booms zijn (voor mij).

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan