Wat er ook komt van het presidentschap van Trump, voor mij is de grootste overwinning de dood van het cultureel marxisme! Kun je je nog herinneren dat links-progressieve mensen hele intellectuele verhandelingen hadden, compleet met theorieen van Marx en Engels? Nu komen deze dwazen niet verder meer dan 'racist!', 'seksist!', 'homofoob!'. Als je doorvraagt hebben ze geen concrete antwoorden. En waarom gingen ze niet de straat op tegen de Amerikaanse interventie in Syrie en Libie? Herinner jij je nog de MILJOENEN linkse PACIFISTEN die op straat gingen in de jaren '80? Waarom gaan ze nu pas de straat op om te protesteren tegen een DEMOCRATISCHE uitslag? Naar alle waarschijnlijkheid waren ze ook nog eens te lui om te stemmen, net als het geval was bij de Brexit.
Persoonlijk kan ik niet wachten op de dag dat we weer terugkeren vanuit 'insanity' naar 'sanity'. Hier in Europa gaat het ook gebeuren, geen twijfel over mogelijk. Feminisering van de samenleving is het grootste probleem dat liefst gisteren nog ongedaan moet worden gemaakt. We hebben te maken met 'low-information' individuen die menen met NUL eigen onderzoek mensen als ik die hier al 12 JAAR mee bezig zijn te kunnen overschreeuwen op basis van emotionele oneliners. En wij mannen hebben het veel te lang over ons heen laten komen omwille van de 'lieve vrede'. Dit is maatschappelijk gezien ook het geval. De stille meerderheid die zich de mond heeft laten snoeren houdt niet langer meer hun mond en laat hun stem horen in het stemhokje, waar ze veilig en anoniem hun stem kunnen uitbrengen.
Het is GAME OVER voor de geestelijke gestoordheid die cultureel marxisme heet en die helaas menige vrouw heeft weten te besmetten. Vrouwen zijn de vaandeldragers van deze narcistische en hedonistische waanzin en zij zullen moeten leren een flinke toon lager te zingen.
Mike