Wat fascineert jou precies aan die linkse Tom Lassing? Hij heeft de klok wel horen luiden maar niet waar de klepel hangt!
Ik schreef over deze stumperd reeds op 11 december 2017 in ditzelfde draadje:
https://www.beursbox.nl/nieuws-beleggen/analyse-president-trump-tom-lassing.html
Wie is die Tom Lassing? Ik zie dat hij ook een
eigen blog heeft en dat hij
Brexit een slecht idee vindt.
Ik weet niet waar ik moet beginnen om de punten die Lassing aanhaalt over Trump te weerleggen. Hij onderbouwt nl. nergens zijn vreemde stellingen, die niets anders zijn dan geherkauwde flauwekul die we van de MSM al voortdurend meekrijgen. Hoezo ‘andere waarheid’? Dan toch maar een poging:
Trump heeft meer dan welke andere president zijn verkiezingsbeloftes ingelost. Waar baseert Lassing zich op als hij Trump als leugenaar bestempelt?
Trumps tweets bestempelen als een president onwaardig is een veelgehoord ‘talking point’ in de media. Dat komt omdat Trump hierdoor direct tegen het volk spreekt, zonder mediafilter. En dat kunnen ze niet uitstaan!
Trump als ‘bully’ bestempelen is ook iets wat we al van het begin af aan via de reguliere media meekrijgen. Bewijs hiervoor graag. Het feit dat Trump niet snel excuses aanbiedt is een POSITIEVE eigenschap, hij wijkt niet snel voor kritiek, het lijkt hem zelfs niet te deren en hij wordt er alleen maar sterker van. Overigens bood hij wel zijn excuses aan voor de ‘grab ’em by the pussy’-opmerking. Niet voor de opmerking zelf, maar naar zijn vrouw en gezin.
De beschuldiging van dementie heeft inmiddels ook al een lange baard. Bewijs hiervoor graag. Op mij komt hij nl. bijzonder helder van geest over – dat kan van meneer Tom Lassing niet gezegd worden!
En natuurlijk haalt Lassing er die ‘Russische inmenging’-onzin bij. De reden waarom het allemaal zo lang duurt heeft inderdaad met bewijs te maken, meneer Lassing. DAT IS ER NL. NIET!
O ja, wat kunnen we nog meer verzinnen? Trump wil geen inzage geven in zijn belastingaangiftes. En wat is volgens Lassing hiervoor de reden? Hij krijgt geld van de Russen en de Israeliers. En hoe weet Lassing dit zo precies? Wat is zijn onweerlegbare bewijsvoering voor deze stelling? Heeft hij Trumps bankrekening soms laten hacken, waardoor hij unieke inzage heeft in de financiele handel en wandel van Trump? Zeker een paar handige Russen hier voor ingehuurd, of niet?
Ten slotte doet meneer Lassing de voorspelling dat Trump 2018 niet gaat afmaken als president. En wat als je het helemaal fout hebt, Tom? Stop jij dan acuut met het verspreiden van je disinfo? Je voegt nl. niets, maar dan ook helemaal niets, toe aan wat ik via de NPO al dagelijks te horen krijg met je ‘andere waarheid’.
Maar Tom Lassing is een ongelooflijke ‘beta cuck’, hij is niet half de vent die Trump is en zal dat ook nooit worden. Bekijk zijn foto maar en vertel me dan of je een echte man ziet:
Mike