Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had beter kunnen schrijven: televisiemedia. Op het RTL4-journaal niets-noppes-nada. Als Obama dit had gedaan, hadden we wekenlang de Zwarte Messias moeten aanzien!
Antifa heeft in Amerika eigenlijk alleen nog maar voet aan de grond in The People's Republic of Portland. En daar mogen ze ongehinderd homofiele, Aziatische journalisten milkshaken en het ziekenhuis in slaan:
Ik vond deze tweet in het artikel van Fenixx wel de moeite waard om eruit te lichten:
Maar praat hierover met vrouwen, ook vrouwen die hier meeschrijven of meelezen, en je krijgt te horen: 'ik vind wel dat je je overdreven negatief uitlaat over vrouwen, hoor'. Tegen hen zeg ik het volgende:
Dit is gewoon wereldnieuws van de buitencategorie. Maar misschien komt het nog wel. Als er een echte deal met NK komt dan kan niemand het meer negeren. Best president ever!