Trump heeft het wederom geniaal gespeeld in zijn persconferentie. Aangezien The Great Awakening nog altijd niet groot genoeg is en er nog steeds een grote, onwetende massa is die hun 'nieuws' van de MSM haalt heeft hij geen keus om mee te gaan in het narratief van 'haat' en 'white supremacy'. Trump weet echt wel dat dit MK Ultra mind control-slachtoffers zijn en dat dit helemaal niets met politiek of racisme te maken heeft, maar dat kan hij (nog) niet hardop zeggen.
Wat heeft Trump aangekondigd aan maatregelen om te voorkomen dat dit soort dingen in de toekomst opnieuw gebeuren?
- Betere 'background checks' voor vuurwapengebruikers, vooral als ze een psychiatrische achtergrond hebben. (hint, hint)
- Meer middelen beschikbaar maken voor de FBI om dit soort gebeurtenissen zorgvuldig te onderzoeken. (hint, hint)
- Versnelde doodstraffen voor de daders of hen die hiertoe aanzetten. (hint, hint)
OK, even analyseren wat Trump hier aankondigt:
Er wordt dus vanaf nu gekeken naar de psychiatrische achtergrond van diegenen die een vuurwapenvergunning aanvragen. Trump weet donders goed dat de Deep State deze door hen geprogrammeerde daders probleemloos kan voorzien van wapens zonder vergunning (de media zal dan zeggen dat hij het moordwapen illegaal op het internet heeft gekocht). Voor de massa is de link nu echter gelegd naar daders met een psychiatrische achtergrond, een verband wat voorheen hardnekkig werd ontkend en alleen in de alternatieve media werd gelegd.
Door de FBI geen strobreed in de weg te leggen om fatsoenlijk te onderzoeken wie er achter deze shootings zitten geeft hij aan het grote publiek aan dat er mogelijk meer aan de hand is dan alleen een 'lone shooter'. In de (nabije) toekomst zal de massa versteld staan van de netwerken achter deze shootings, incl. de psychiatrische (mind control) connectie!
Het klapstuk is toch wel het invoeren van snelrecht, incl. de doodstraf zonder al die eindeloze vertragingen van advocaten. Trump communiceert niet alleen met de Amerikaanse burger, maar ook met de Deep State. Deze boodschap is niet mis te verstaan: we gaan alles grondig onderzoeken en zowel de dader(s) als de achterliggende netwerken zullen worden opgepakt en opgerold, met mogelijk een onmiddellijke doodstraf tot gevolg. Als ik onderdeel uitmaakte van de Deep State zou ik me ernstige zorgen maken...
Mike