Trump

Ik heb de eerste 10 minuten van die 'docu' over Trump gezien op RTLZ. Hopeloos! Vanaf de eerste seconde werd ingezet op een beeld van Trump die koste wat kost een wit voetje wilde halen bij Poetin en die zich inliet met zeer dubieuze Russische oligarchen. Toen ze bij het frauduleuze Steele-dossier uitkwamen, het beruchte 'pee pee dossier', was ik er klaar mee en heb ik de televisie uitgezet!

Wel leuk om terug te zien met de kennis van nu. He set them up. Hij wist dat hij zich verkiesbaar ging stellen en hij wist eveneens dat zijn tegenstanders hem in verband gingen brengen met Poetin en Rusland en hij heeft ze precies gegeven wat ze wilden. Geniaal, trust the plan!

Mike

als je twee presidenten verwisseld in een video montage krijg je een hilarisch resultaat

https://www.thegatewaypundit.com/2020/01/hah-hah-president-trump-retweets-best-takedown-of-fakenews-media-yet/

Vanavond allemaal kijken naar Jinek.
Michiel Vos gaat ons waarschijnlijk bijpraten over de stand van zaken in het Witte Huis. Gaat Trump afgezet worden en maakt hij nog een kans tegen Joe Biden? We horen het vanavond.

Qasem Soleimani: Vermoord (BBC) – ‘Held van Iran’ (Reuters) of wellicht toch een terrorist ?

Even wat krantenkoppen snellen, …
BBC: Qasem Soleimani: VS vermoorden top Iraanse generaal in luchtaanval in Bagdad (Vermoord geeft aan dat Trump hieraan schuldig is, anders zou de krantenkop Qasem Soleimani uitgeschakeld kunnen zijn)

In een ander artikel van de BBC, …

Qasem Soleimani: Iran zweert ‘ernstige wraak’ voor de dood van de topgeneraal

De rest van het artikel lezen is onnodig, in de kop van het artikel is de toon al gezet, -wij- het westen moeten bang worden voor de gevolgen van de oorlogsdaad van Trump.

Persagentschap Reuters maakt het nog bonter; “Qasem Soleimani: de beroemde soldaat van Iran, ‘held’ thuis, speerpunt in het Midden-Oosten”

Noot: Reuters is een persagentschap wat voor vele journalisten over de hele wereld een bron is via de zogenaamde copy en past methode. De kranten kampen met personeelsgebrek door de afnemende oplage van de kranten. Dit soort krantenkoppen zul je dus overal tegen gaan komen. * (buiten het feit dat onafhankelijke meningen toch al passe zijn wil je ooit nog carrière maken in het “nieuws”)

CBS News: Qassem Soleimani, top Iraanse militaire commandant, gedood in Amerikaanse luchtaanval in Bagdad

Dit vond ik berichten die mij aanspraken, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/03/qasem-soleimani-vermoord-bbc-held-van-iran-reuters-of-wellicht-toch-een-terrorist/

Een nieuwe wet inzake de vennootschapsbelasting zodat Amerikaanse bedrijven die winsten buiten de VS maken, vanaf nu toch belast worden in Amerika, zelfs als ze via allerlei constructies zogenaamd gevestigd zijn in o.a. Nederland en Ierland.

https://www.washingtonexaminer.com/opinion/trumps-tax-reform-produced-a-massive-crackdown-on-corporate-tax-avoidance

Hoe werkt belastingontwijking die Double Irish With A Dutch Sandwich genoemd wordt? Zie

https://www.investopedia.com/terms/d/double-irish-with-a-dutch-sandwich.asp

Donald Trump zesendertig maanden verder als president

Het is zesendertig maanden geleden dat ik dit voor het eerst heb gepost. Zou graag uw mening horen over dit artikel en president Trump drie jaar later. Geluid uit in de reacties …

Mijn positie op Donald Trump

Ik heb veel woorden geschreven over de man en wat hij aan het doen is. Om er een paar te herhalen, zijn zijn twee belangrijkste prestaties: hij draagt ​​in belangrijke mate bij aan de voortdurende vernietiging van de geloofwaardigheid van reguliere media; en hij hield Hillary Clinton uit het Witte Huis.

Wat betreft de media – ik ben enorm enthousiast over wat Trump heeft gedaan. Ik laat er champagnekurken op vallen. Hij biedt al jaren een openbare dienst. We zouden lichtjaren verder gaan dan waar we nu zijn, als de wereld van de conventionele journalistiek zijn ziel, zijn moraliteit, zijn intelligentie en zijn honger naar het uitpluizen van de dingen zo lang geleden niet had verkocht. In zijn eigen improvisaties en onderscheiding heeft Trump de mediasterren in hun hoofd gekeken en in de kont laten kijken. Hij is genadeloos geweest. Hij heeft acrobatische trucs gedaan die een Salvador Dali waardig zijn. Toen ze dachten dat hij hier was, was hij daar. Toen ze dachten dat ze hem tegen de muur hadden gespeld, verdween hij en er was geen muur. Toen ze dachten dat hij klaar was, begon hij. Toen ze aannamen dat ze een hogere positie innamen, prikte hij ze in de rug en stelde ze ze bloot als gerangschikte amateurs. Ze worden nuchter serieus, lacht hij. Ze bespotten hem en hij bespotte hen, hij herinnert hen eraan dat ze geacht worden professioneel te zijn. Ze schreeuwen en worden ballistisch, hij loopt weg. Hij hoort in Washington te zijn, hij is in New York. Hij wordt verondersteld zijn schema voor hen op te stellen, hij verdwijnt. Hij zou niet met een buitenlandse leider moeten praten, hij praat met een buitenlandse leider. De Washington Post meldt dat de Russen de verkiezingen hebben gehackt, hij zegt dat de CIA het verzonnen heeft.

Vergis je niet, globalisten op elke streep en in elke vermomming infecteren Washington als de pest. Hun doelen, reputatie, connecties en salaris staan ​​op het spel. Ze willen Trump op alle mogelijke manieren neutraliseren. Hij heeft de TPP weg gehamerd en gezegd dat hij het zal annuleren (Chuck Schumer heeft al gezegd dat hij dood is). Hij verhoogt de vlag van het nationalisme, niet het globalisme, en hij belooft banen terug te brengen naar Amerika … alles wat hij in dit verband belooft, druist in tegen de Rockefeller-agenda voor vernietiging.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/05/donald-trump-zesendertig-maanden-verder-als-president/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan