Angelface
Well-known member
Het lukt mij wel om op de pagina te komen, ook zonder inloggenIk niet kom er niet op, laat staan dat ik kan zoeken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het lukt mij wel om op de pagina te komen, ook zonder inloggenIk niet kom er niet op, laat staan dat ik kan zoeken
Als ik fuckbook wil openen gaat de stroom uit hier, ik krijg inlog of aanmaken,Het lukt mij wel om op de pagina te komen, ook zonder inloggen
Ik denk dat jouw pc je in bescherming wil nemen tegen het onzinplatform fuckbookAls ik fuckbook wil openen gaat de stroom uit hier, ik krijg inlog of aanmaken,
Ik wil echt met de beste wil van de wereld in de integriteit van Trump geloven. Ik was ook een fan maar na het vaccinatie verhaal ( waar hij aan meedeed) en de achtergrond van zijn sponsors krijg ik steeds meer het idee dat hij gecontroleerde oppositie is
Hoort deze man echt niet bij het clubje??!!!
Want als je kijkt naar onderstaand video van Lara Trump dan lijkt het er toch echt op dat de kinderen zijn ingetrouwd in families waar de kinderen zijn omgebouwd naar de andere sekse. Een kenmerk van satanisme. Bij Lara Trump is het so obvious. De andere zoon (Trump jr) heeft een relatie met kimberley guilfoyle. Check eens goed haar kaak en de horizontale sleutelbeenderen, dit zijn toch echt mannelijke kenmerken!!!
Kortom sterke aanwijzingen dat de zonen zijn ingetrouwd in de " geprivilegieerde". families, kots
Ik geloof mijn ogenBla bla bla, deze onzin blijft terug komen, Trump vaccins trump ingetrouwd bij xxx families
Ik denk dat ze teveel sport, meer dan goed voor een mens is. maar verder is er volgens mij niks mis mee.Ik geloof mijn ogen
De pagina is nooit weggeweest. Hij is alleen 'locked'. Laatste post 6 januari, goede post trouwens..Hij had een levenslange ban!
Mike
Check je Michael Obama ook meteen ff dan?Ik denk dat ze teveel sport, meer dan goed voor een mens is. maar verder is er volgens mij niks mis mee.
Is natuurlijk maar 1 manier om dat te checken en zodra me dat gelukt is kom ik hier op terug
Ik ook en daar doen jij buis filmpje niet aan mee, die geloof ik niet.Ik geloof mijn ogen
Ik geloof mijn ogen
Hier is ie : https://t.me/WeTheMedia/35629Ik moest het even opzoeken, maar een mainstream 'jourmalist' maakte ter plekke van de kreet 'fuck Joe Biden' op de achtergrond 'let's go Brandon'.
Mike