Dat ja gaat gepaard met maar in de meeste gevallen,
Als het je baan kost je carriere je inkomen dan rennen ze heel snel naar het andere kamp.
Bij mijn eerste baantje nam ik zelf al na 6 weken ontslag zondar dat ik ander werk had
Bij mijn tweede baan nam ik na 5 jaar ontslag, ik had al ander werk gezocht
Dat bleek het ook niet helemaal te zijn vanwege conflicten met mijn betaalde hobby als deejay, dus weer ontslag genomen zonder dat ik ander werk had, 's maandags kon ik weer aan de slag
Na 4 jaar kwam er een einde aan dat werk, ik kreeg ontslag vanwege de open grenzen - winkels open op zondag in België waardoor het werk in de woninginrichting minder werd.
Volgende baan, magazijn inkoop combinatie bouw materialen nam ik na drie weken weer ontslag vanwege een beter baan bij de PNEM. Na 20 jaar gedreigd ontslag te nemen vanwege conflict met afdelingschef (lees miniatuur dictator) Chef werd overgeplaatst ik kon blijven.
Na 25 jaar begon daar een giga reorganisatie van +500 werknemers die 'overtallig waren' Ik was bij de eerste vijf die zelfstandig opstapte met een "roestige handdruk".
Daarna ZZPer, 4 faillissementen meegemaakt in 12 jaar en totaal iets meer als 40.000 euro verloren maar geen dag zonder werk gezeten en verschillende opdrachtgevers moeten dumpen.
Ontslag nemen en een andere koers varen wordt na een tijd een stuk makkelijker
Advocaat inschakelen, dreigen de belasting in te schakelen (via direct contact) het kwam allemaal voor.
Daarom vind ik die spreuk ook zo krachtig
De shit uit je verleden wordt de mest voor de toekomst
Als ik het ergens niet mee eens ben gaat eerst de knuppel in het hoenderhok en daarna zie ik wel verder en niet andersom, en altijd goed afgelopen.