Medusa
Well-known member
Luister naar Trump’s respons (van afgelopen 10 februari) als hij gevraagd wordt speaker of the house te worden…
“Eerlijk gezegd, hoop ik dat we dat niet nodig hebben, omdat wat moet gebeuren het plan is waar we nu mee bezig zijn en ik denk dat het een plan is dat mensen, heel, heel blij zal maken, we zullen dat later aankondigen, maar dat is wat er werkelijk zou moeten gebeuren…”
Dat klinkt alsof hij een plan heeft eerder terug te keren dan de midterms (nov. dit jaar). Een plan waarbij het niet de bedoeling is om speaker of the house te worden!
“Eerlijk gezegd, hoop ik dat we dat niet nodig hebben, omdat wat moet gebeuren het plan is waar we nu mee bezig zijn en ik denk dat het een plan is dat mensen, heel, heel blij zal maken, we zullen dat later aankondigen, maar dat is wat er werkelijk zou moeten gebeuren…”
Dat klinkt alsof hij een plan heeft eerder terug te keren dan de midterms (nov. dit jaar). Een plan waarbij het niet de bedoeling is om speaker of the house te worden!
Jon Herold
🔥👀🔥👀🔥 Check out Trump's response when asked about becoming speaker of the house... "Frankly, I hope we don't need it because what should happen is the plan that we're on now and I think a plan that's gonna make people very very happy, we'll be announcing sometime later and that's really what...
t.me