Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het lijkt erop dat Trump pas vannacht om kwart over twee Nederlandse tijd een live toelichting over zijn dagvaarding zal geven. Dat hij gearresteerd zou zijn is blijkbaar een term die niet helemaal dekt wat er gaande is, hij zal volgens de laatste info gewoon weer naar huis kunnen. Maar we moeten afwachten wat er werkelijk gaande is.
Het lijkt erop dat Trump pas vannacht om kwart over twee Nederlandse tijd een live toelichting over zijn dagvaarding zal geven. Dat hij gearresteerd zou zijn is blijkbaar een term die niet helemaal dekt wat er gaande is, hij zal volgens de laatste info gewoon weer naar huis kunnen. Maar we...
President Donald Trump will be arraigned on criminal charges, this time in connection with his alleged mishandling of top secret documents after leaving office. Join RSBN for full coverage starting at
rumble.com
Trump heeft zojuist 'Niet Schuldig' gepleit tegen alle aanklachten.
RSBN Live laat weten dat het allemaal vreedzaam verloopt. Er lijken wel pogingen ondernomen te zijn om de Trump supporters in een kwaad daglicht te stellen, maar de supporters gedragen zich voorbeeldig.
RSBN Live laat weten dat het allemaal vreedzaam verloopt. Er lijken wel pogingen ondernomen te zijn om de Trump supporters in een kwaad daglicht te stellen, maar de supporters gedragen zich voorbeeldig.
t.me
Trump wordt geen reisbeperkingen opgelegd en geen borgtocht en zal wellicht binnen zeer korte tijd het gerechtsgebouw verlaten.
De helikopters vliegen inmiddels boven het gerechtsgebouw dat duidt op het aanstaande vertrek van Trump.
t.me
Mmm, de live feed is gestopt, maar Trump zal denk ik wel heel snel uit het gerechtsgebouw komen. Vannacht 2 uur NL tijd zal hij zoals het er nu naar uit ziet een live toelichting geven. Vergeet het niet, morgen 14 juni is Trump's verjaardag.
Mmm, de live feed is gestopt, maar Trump zal denk ik wel heel snel uit het gerechtsgebouw komen. Vannacht 2 uur NL tijd zal hij zoals het er nu naar uit ziet een live toelichting geven. Vergeet het niet, morgen 14 juni is Trump's verjaardag.
Trump stopte op de terugweg van het gerechtsgebouw bij Cafe Versailles in Little Havana. Kocht daar voor iedereen koffie ed. er werd voor hem gebeden en de aanwezigen zongen happy birthday voor hem.
Trump stopte op de terugweg van het gerechtsgebouw bij Cafe Versailles in Little Havana. Kocht daar voor iedereen koffie ed. er werd voor hem gebeden en de aanwezigen zongen happy birthday voor hem.