R
Ragnar Peterson
Guest
Zeiden ze vorig jaar ookEr was van de week wel het bericht over TS dat het nu ook op Android toegankelijk is. (Kan zo snel het bericht niet vinden)
Zal niet lang meer duren
Soon…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeiden ze vorig jaar ookEr was van de week wel het bericht over TS dat het nu ook op Android toegankelijk is. (Kan zo snel het bericht niet vinden)
Zal niet lang meer duren
Soon…
Nou mij ook. Ik ben er al af geknikkerd na het plaatsen van deze post beetje jammerTS valt me tegen. De app is traag met uploaden en laat niet direct je zojuist geplaatste posts zien. Video's zijn soms niet te uploaden omdat ze niet zichtbaar zijn in de lijst van te uploaden video's, de uploadtijd is opnieuw traag en eenmaal gepost zijn ze soms wel, soms niet zichtbaar. Ik ben gestopt met video's op TS en gebruik het nu als platform voor memes, want plaatjes gaan wel goed. Doe mij maar Twitter!
Mike
In de x22 tekort van zondag gaat het daaroverNou mij ook. Ik ben er al af geknikkerd na het plaatsen van deze post beetje jammer
Dr. Aseem Malhotra: Re-Analysis of mRNA Vaccine Data Suggests One...
A British doctor is among a group of international experts asking the High Court in South Africa for a judicial review of the products Pfizer pushed as COVID vaccines. Consultant cardiologist Aseem Malhotra says the so-called vaccines are harmful and must be withdrawn before any more harm is...thevaccinereaction.org
Bekijk bijlage 27925