Tucker Carlson

Tucker Carlson werd naar Washington geroepen vanwege een mogelijk interview met Poetin.

Voormalig Fox News presentator Tucker Carlson zei dat de Amerikaanse National Security Agency zijn Signal-account heeft gehackt en correspondentie heeft gelezen over een gepland interview met de Russische president Vladimir Poetin.

Volgens de presentator kreeg hij een telefoontje en werd hij naar Washington geroepen om de situatie op te helderen. Toen hij aankwam, werd hem gevraagd of hij een reis plande om Poetin te ontmoeten.

"Hoe wist je dat, ik heb het niemand verteld. Helemaal niet. Niet aan mijn broer, niet aan mijn vrouw, aan helemaal niemand. Hoe wist je het? Omdat de NSA je correspondentie hackte met een andere persoon met wie je dit besprak," zei Carlson.

Een dag eerder zei RT-hoofdredacteur Margarita Simonyan dat Tucker Carlson de Russische president Vladimir Poetin wil interviewen.

Ik vind het nogal vreemd dat een zoon van Obama in het spel is.
Is er een "beerput" die zomaar op straat komt? Weet zijn vader daar wat vanaf? Keurt hij dit goed?
Is het de echte zoon? of iemand anders?
Of heb ik iets gemist in al die engelse artikelen.

Halfbroer, geen zoon van Obama. Malik is al jaren kritisch op zijn broer en steunt Trump. Laten we rustig afwachten wat hij te vertellen heeft.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan