Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is er bewijs voor een andere oorzaak dan een natuurlijk fenomeen?Dodental ligt gewoon boven de 30.000 echt vreselijk wat die devils kunnen veroorzaken. Vraag me af zat daar iets in dat specifieke gebied
The 526 Antioch earthquake struck Syria and, in particular, the city of Antioch in the Byzantine Empire. It occurred some time in late May 526, probably between 20 and 29 May, during mid-morning, killing approximately 250,000 people.
The Cilicia earthquake occurred northeast of the city of Adana in 1268. Over 60,000 people died in the Armenian Kingdom of Cilicia in southern Asia Minor.
Na de aardbevingen van twee weken geleden volgden zesduizend naschokken
Naschokken vinden bijna elke vier minuten plaats. Er waren 1.628 naschokken met magnitudes van 3 tot 4. 436 met magnitudes van 4 tot 5 en veertig met magnitudes van 5 tot 6. Er vond één naschok plaats met een magnitude van 6.6.
Er is een verklaring. Kortsluiting in stroomkabels. Daarom valt de stroom ook vaak uit tijdens aardbevingen.Social mediagebruikers hebben foto’s en video’s geplaatst van een blauwe flits die maandagavond in de lucht zou zijn verschenen voorafgaand aan de aardbeving bij de Turks-Syrische grens.
Voor de aardbeving in Turkije en Syrië werd een blauwe flits in de lucht gezien
Er is geen verklaring voor het blauwe licht.www.ninefornews.nl
Erdogan legt campagne presidentsverkiezingen stil vanwege gezondheid
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zijn campagne voor de presidentsverkiezingen stilgelegd. Om gezondheidsredenen heeft hij zijn campagneoptredens van donderdag en vrijdag geannuleerd, dat meldt zijn AK-partij.
De 69-jarige Erdogan werd dinsdagavond onwel tijdens een interview op televisie. De uitzending werd daarop onderbroken. De huidige president voelde zich misselijk. Het zou om een buikgriep gaan. "Vandaag zal ik op advies van mijn artsen thuis rusten", twitterde Erdogan woensdag.