USA 2020

Trump heeft de video van de stembrieven inder de tafel in Georgia afgespeeld op zijn rally aldaar.

Hij heeft ook de 2 senaatskandidaten op het podium geroepen.

Is dit een geloofwaardige bron, ik kreeg deze via mail?

Truth11.com
Dit.staat o.a. in

Under direction of General Michael Flynn Mass Arrests were continuing on over 209,000 sealed indictments filed in federal courts across the nation since President Trump took office. On Wed. 25 Nov. Flynn began executing high level arrests overseas and was presently after pedophiles in the Netherlands – the New World Order and Council of Foreign Relations headquarters – where recently, a lot of planes have mysteriously crashed. Henry Kissinger and others have been ousted from the Council of Foreign Relations.

https://truth11.com/2020/12/02/obama-biden-cia-director-gina-haspel-evidently-arrested-for-espionage-voter-fraud/

Waar is het bewijs? Laat me raden: komt van Facebook. Hoe lang blijf je vallen in de FB-valkuil, Marijan? Wat trekt jou toch aan aan dat zwarte gat?

Mike

Ik schreef email. En die persoon heeft geen FB. En zij had weer van een persoon ook zonder FB. Dus weet het niet.  Daarom vraag ik het. En by the way, Wat van Twitter afkomt kan net zo goed shit  zijn. Jack is ook een ashole

Maar  IK HEB HET NIET VAN FACEBOOK!!!

Ik stop wel met plaatsen van wat dan ook en zal mijn b. houden

Doe maar rustig aan, Marijan. Het tegenargument 'ja maar, Twitter...' houdt geen stand. Met alle bagger die er op Twitter wordt uitgestort is en blijft het de frontlinie van hardwerkende anons die wel met grondig uitgezochte info komen. Dit in tegenstelling tot de regelrechte ongefundeerde disinfo die er op FB wordt geplaatst.

Mike

Het had zo van FB kunnen komen, dezelfde onbewezen onzin. Het is niet zo vreemd dat ik zo reageer, je komt voortdurend met onzin afkomstig van FB en vraagt dan hier of het klopt. Je had ook naar de persoon zelf kunnen reageren en hem/haar om bronvermelding kunnen vragen. Berichtjes op social media zijn GEEN betrouwbare bronnen, iedereen kan wel van alles en nog wat beweren.

De vrouwen beginnen hun kalmte te verliezen, merk ik. Ik heb dit van tevoren aangekondigd, maar jullie wilden niet luisteren. Een informatievoorsprong hebben op maskerdragende schapen buiten is GEEN garantie om een harde landing te voorkomen! De enige manier waarop je psychologisch voorbereid bent op wat gaat komen is ZELFREFLECTIE en VERENIGING met gelijkgestemden.

Vrouwen hebben een achterstand, omdat ze alles emotioneel verwerken en dat is nou precies waar de hardste klappen zullen gaan vallen. Rationaliteit is je enige bescherming en dit begint met een objectieve en neutrale kijk op jezelf leren ontwikkelen. In plaats van een defensief ego ontwikkelen zul je aan introspectie moeten doen en je eigen duistere kanten onder ogen moeten gaan zien.

Helaas hebben vrouwen vaak de dikste ego's omdat persoonlijke verantwoordelijkheid hun achilleshiel is en ze er werkelijk ALLES aan doen om deze te ontlopen en te vermijden. Er is echter niet zo veel tijd meer, ik waarchuw hier al een tijdje voor maar jullie weten het allemaal beter en vallen de boodschapper aan i.p.v. de boodschap serieus te nemen.

Mike

@mike en @marijan;

Ik waardeer élke bijdrage op dit forum en tegelijkertijd betreur ik het taalgebruik en de generalisaties zeer; draagt niet bij aan respect en waarheidsvinding.

iedereen is op dit moment de beste versie van zichzelf...

Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen...

Be the change you want to see in the world... en ben je boos en geprikkeld door wat iemand schrijft of zegt: doe jezelf een plezier en tel ff tot 10... of 50 😉

iedereen is op dit moment de beste versie van zichzelf…
Niet mee eens. Not even close. Jij bent vrij nieuw hier, Peaceful Warrior, en misschien is het perspectief van een nieuweling wel heel verfrissend. Ik ga m'n best doen om je advies op te volgen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan