Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@henk, er ging een filmpje over rond. Op Facebook en Twitter. Inmiddels bericht gekregen op fb van zo een feitenchecker dat het nep is. En je weet, als ze beweren dat het nep is....
Bovendien zou je verwachten dat reguliere media feiten behandelen. Dit is nog niet voorbij gekomen.
NOS over Trump. Hij zei niks tijdens zijn aangekondigde toespraak. Vandaag is de 11e. Veteranen dag. Daar zou de NOS best iets over mogen vertellen. Had Gerard het vorige keer niet over https://en.wikipedia.org/wiki/Armistice_Day
Dat is dus vandaag. Trump heeft niet voor niks deze tweet uitgestuurd.
?s=20
Hij herdenkt de oorlog slachtoffers. Maar wat heeft dit nu met de verkiezing verder te maken? Vandaag de laatste dag van 10 dagen duisternis? Zou hij dat soms aan willen geven?
Daar twijfel ik dus net zo goed over. Ik vraag me af of die 10 dagen niet al voor de 4e zijn begonnen. Ergens lijkt dat ook niet logisch. Maar volg niet alles in het Engels. In die link van Trump staat eea over wat ie getekend heeft. Krijg het verband niet gelegd. Wel het verband van deze stilte met 11 november.
Dat geld he, nu moet ik ineens denken aan dat ze zo bezig zijn met die beurs en mensen vragen om te investeren in crypto. Zij worden daar rijk van toch? In de overtuiging dat Biden gewonnen heeft. Wat betekent dit als Biden straks geen President word? En dat word ie natuurlijk ook niet. Alleen weten zij dat niet.
Bij mijn artikel van morgen had ik de nieuwe video van Amazing Polly willen plaatsen maar ik zie er vanaf. Haar vertrouwen in het plan is ze verloren, ....