USA 2020

Scytl (Barcelona) links

Indra, een andere spaanse firma die ook betrokken is bij Dominion, door een link naar een ander bedrijf in Venezuela, waarmee se spaanse communistische regeringspartij Podemos ´´zeer goede contacten´´ heeft.

Ik zie geen andere bronnen die het melden.

Scytl ontkent, maar "fact checkers" geloof ik meestal niet.
https://www.scytl.com/en/fact-checking-regarding-us-elections-debunking-fake-news/

Het is weer afwachten wat er wel of niet klopt wat betreft dit bericht.

Dit is het eerste deel van drie filmpjes van Amazing Polly van gisteren. Voor 't eerst haar info bekeken en dat is echt totaal het tegenovergestelde dan wat Dave (X22 Report) beweert. Polly deelt black pills uit over de komende censuur, rellen en de media die koste wat kost bij hun eigen narratief blijven.  En er zijn lijsten waar Trump-supporters wonen en de democratische kiezers wanen zich nu veilig genoeg om tegen hen tekeer te gaan.

Waar Dave zegt dat Trump de Democraten en de MSM in de val hebben laten lopen, zegt Polly dat Trump in de val van de Deep State is gelopen.

Ik vond het wel interessant om beide perspectieven naast elkaar te zien, het is een risico om in je eigen echokamer rondjes te blijven wandelen. Toch kan ik me haast niet voorstellen dat Trump in een val zou lopen eerlijk gezegd, maar wat weet ik? Polly zegt wel dat ze zelf ook veel heeft meegemaakt in Quebec met Engelsen en Fransen en hoe die tegen elkaar tekeer gingen, misschien dat dit meespeelt in hoe ze op de huidige situatie reageert.

Ik geloof dat ik even ga 'Jensenen'! ;)

Geldt ook voor het bericht van Marijan.
ik heb Patrick Keizer om een link gevraagd. Degene waar hij van heeft gedeeld is een dame uit USA als ik zo bekijk op haar tijdlijn. Maar ben benieuwd of ik nog een link krijg.

@wida, jammer dat Polly er zo'n gitzwarte visie op nahoudt. Ik kan alleen maar zeggen: trust the plan, patriots in control. Trump heeft God aan zijn zijde, komt goed!

Mike

I have made a MAJOR discovery - this is not Dominion, Hammer Or Scorecard! US Department of Homeland Security Partnered with Deep State, Big Tech & Soros swamp via an NGO called VotingWorks and their software called ARLO. The audits are NOT SAFE! Please listen and share!
https://www.bitchute.com/video/HnQ9FIBLCGxC/

Als Q het heeft over Durham in de posts, dan gaat het niet alleen maar over John Durham maar ook over Sidney Powell. Haar geboorteplaats is Durham. Haar letterlijke woorden in een onlangs verschenen video waren: I am gonna release the Kraken. (Dat is een heel groot monster)

Tdbfwv7zsqyufuicfsiowpnm926noilvf.jpg

Mike

Tlh8om9sgig9ct6l4eebi0hovga6ab63b.jpg
Tj0tespr5lknft4osz6tehvtjhqyj4d1h.jpg
Is het niemand opgevallen in de persconferentie gisteren dat Trump zijn haar extreem wit is? Witter dan anders. Als in White hats wit?  Bovenste foto van gister en die ander een paar dagen ervoor

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan